Internauci handlujący poprzez serwis Allegro mogą już korzystać z E-PRZESYŁKI, jako jednej z opcji dostawy.
Usługa Poczty Polskiej jest oferowana w ramach tzw. odbioru w punkcie. Obecnie już prawie 1 200 placówek pocztowych umożliwia odbiór E-PRZESYŁKI, a do końca roku ich liczba zwiększy się o sto kolejnych.
Allegro, największa platforma handlowa w Polsce, nowy model odbioru przesyłki wprowadziła we wrześniu tego roku. Dzięki temu rozwiązaniu to kupujący decyduje, gdzie i kiedy odbierze przedmiot.
– Nowa metoda z pewnością jest konkurencyjna do dotychczasowego sposobu wysyłania produktu na adres Kupującego — tłumaczy Zbigniew Ptaszyński, dyrektor ds. Wsparcia Biznesu. – Zdecydowanie ułatwi życie kupującym, którzy chcieliby jak najszybciej otrzymać zakupiony przedmiot. Dzięki ofercie Poczty Polskiej liczba miejsc w których możemy odebrać przesyłkę wzrosła do prawie 2 800.
– To dobra wiadomość dla wszystkich zabieganych osób – uważa Janusz Jank, dyrektor pionu handlowego Poczty Polskiej. – Dzięki E-PRZESYŁCE mogą one swobodnie kupować towary w internecie i odbierać je w placówce Poczty, która jest np. najbliżej ich miejsca pracy. To także rozwiązanie dla oszczędnych, bo w tym momencie E-PPRZESYŁKA, to jedna z najtańszych opcji dostawy – w najniższej kategorii wagowej kosztuje zaledwie 7 zł – dodaje Janusz Jank.
Jak działa E-PRZESYŁKA?
Poczta dostarcza E-PRZESYŁKĘ do placówki oddawczej najpóźniej trzy dni po dniu nadania. Informację o tym, że przesyłka oczekuje już na poczcie, klienci otrzymują poprzez e-mail lub SMS. Na jej odbiór z placówki jest 7 dni.
Źródło: Poczta Polska