Edelman Polska pracuje dla marki Levi Strauss

W najbliższym czasie Edelman zrealizuje kampanię „Księżniczki”. Kampania nawiązuje do najnowszej kolekcji Levi’sa, przygotowanej specjalnie dla kobiet – księżniczek. Jeansy z tej kolekcji idealnie podkreślają damskie kształty, co na pewno ucieszy wiele klientek. W ramach kampanii Levi’s będzie szukał prawdziwych, nowoczesnych księżniczek w różnych miastach w Polsce, a także zachęcał kobiety do przymierzania ubrań w sklepach.

Ewa Sydor, Dyrektor Marketingu Grupy Wschodnioeuropejskiej Levi Strauss uzasadniła wybór agencji słowami: Wybraliśmy agencję Edelman między innymi ze względu to, że jest ona bardzo otwarta na wykorzystywanie w swoich działaniach niestandardowych, nowych narzędzi PR. W tym roku będziemy koncentrować się na wielotorowej komunikacji, chcemy docierać nie tylko do mediów, ale także kierować działania bezpośrednio do naszych klientów.

Równolegle Levi’s rozpoczął współpracę z show-room’em Tweed, w którym styliści mogą wypożyczać ubrania do sesji zdjęciowych. Najnowsza kolekcja prezentowana jest tam na długo przed pojawieniem się w sklepach.