eFaktura dla klientów AB S.A.

Z eFaktury może skorzystać każdy klient AB S.A., który posiada dostęp do systemu sprzedaży ABonline. W tym celu należy wypełnić oświadczenie o akceptacji otrzymywania faktur elektronicznych oraz podać adres e-mail na który będą wysyłane powiadomienia o udostępnieniu eFaktury na serwerze AB. Oświadczenie o akceptacji faktur elektronicznych może być złożone w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy własnego kwalifikowanego certyfikatu. Druki oświadczenia dostępne są na stronie www.ab.pl oraz w ABonline (zakładka Należności).

„Mamy nadzieję, że nasi partnerzy i klienci będą zadowoleni z wprowadzenia nowej usługi, która ma na celu poprawienie wygody i jakości obsługi oraz konkurencyjności naszej firmy. Stosowanie tego rozwiązania wpływa na zwiększenie szybkości obiegu dokumentów oraz zmniejszenie kosztów, które jest związane z zaprzestaniem wystawiania, przesyłania oraz przechowywania faktur w formie papierowej” – powiedział Andrzej Przybyło, Prezes Zarządu AB S.A.