Effectica Direct dla HSBC

Agencja marketingu bezpośredniego Effectica Direct wygrała przetarg na obsługę działań direct marketingowych dla banku HSBC. Podpisanie umowy w sierpniu br zaowocowało rozpoczęciem współpracy.

Pierwszą zrealizowaną kampanią jest kampania usług z pakietu Business Direct, która rozpoczęła się 20 listopada i potrwa do 20 grudnia 2009 r. Jej celem jest nakłonienie potencjalnych klientów do zmiany dotychczasowego konta firmowego na konto w HSBC. W kampanii wykorzystano przesyłki pocztowe oraz telefoniczny follow-up. Effectica Direct opracowała kreację dla kampanii.

 

 

 

Pierwsze efekty będą znane w połowie grudnia br.

 

Osoby odpowiedzialne za realizację kampanii od strony Klienta:

Urszula Trzcińska – Marketing Campaigns Team Leader

Marta Braun-Krzyżanowska – Marketing Campaign Manager

 

Ze strony Agencji kampanię przygotowali:

Beata Koleśnik – Art Director

Łukasz Maścianica – Copywriter

Grzegorz Emanowicz – Account Manager

Źródło: Effectica Direct