Agencja marketingu bezpośredniego Effectica Direct wygrała przetarg na obsługę działań direct marketingowych dla banku HSBC. Podpisanie umowy w sierpniu br zaowocowało rozpoczęciem współpracy.
Pierwszą zrealizowaną kampanią jest kampania usług z pakietu Business Direct, która rozpoczęła się 20 listopada i potrwa do 20 grudnia 2009 r. Jej celem jest nakłonienie potencjalnych klientów do zmiany dotychczasowego konta firmowego na konto w HSBC. W kampanii wykorzystano przesyłki pocztowe oraz telefoniczny follow-up. Effectica Direct opracowała kreację dla kampanii.
Pierwsze efekty będą znane w połowie grudnia br.
Osoby odpowiedzialne za realizację kampanii od strony Klienta:
Urszula Trzcińska – Marketing Campaigns Team Leader
Marta Braun-Krzyżanowska – Marketing Campaign Manager
Ze strony Agencji kampanię przygotowali:
Beata Koleśnik – Art Director
Łukasz Maścianica – Copywriter
Grzegorz Emanowicz – Account Manager
Źródło: Effectica Direct