Euro RSCG Warsaw – ciąg dalszy kampanii Peugeot

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała ciąg dalszy multimedialnej kampanii Peugeot, która ma na celu sprzedaż samochodów wyprodukowanych w roku 2004.

W pierwszym etapie kampanii w listopadzie i grudniu informowaliśmy o wyjątkowych ofertach dostępnych w salonach Peugeot. Celem kampanii było m.in. podkreślenie limitowanego charakteru atrakcyjnej oferty cenowej. W drugim etapie kampanii (3-23.01) informowaliśmy potencjalnych klientów o atrakcyjnych upustach na wszystkie modele Peugeot, które sięgały nawet 16000 zł. W trzecim etapie kampanii Peugeot podaje szczegółowo konkretną ofertę na wybrane modele, oraz dodatkowo informuje o największej kwocie rabatu na samochód Peugeot w wysokości 17 000zł.

Kampania prowadzona jest pod hasłem „Dobrze ułożone ceny”. Do kampanii telewizyjnej wykorzystano adaptację międzynarodowego filmu Peugeot pt. „Gnomy”, do którego powstała pięciosekundowa animacja. Animacja prezentuje przestrzenne cyfry, które spadają, układając się w kwotę największego upustu – 17 000zł.

Kampania prasowa prezentuje modele 206, 307 i 407 wraz z podanymi upustami jakie można na nie otrzymać. Kampania prowadzona jest w prasie ogólnopolskiej i lokalnej. Kampania radiowa oparta jest na zabawnym i zaskakującym dialogu, który akcentuje atrakcyjność cen na wszystkie samochody Peugeot. Dla dealerów został przygotowany komplet materiałów promocyjnych.

Kolejny etap kampanii rozpoczyna się 31.01 i potrwa do połowy lutego 2005r. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Media Direction OMD, natomiast kampanią w Internecie Media Contacts.