eurobank poszerza ofertę o kredyt hipoteczny

Wprowadzenie kredytu hipotecznego to kolejny krok w realizacji przyjętej na 2007 rok strategii rozwoju banku. Kredyt będzie dostępny w podstawowej wersji już od poniedziałku. Silna kampania wprowadzająca go na rynek planowana jest na wiosnę 2008 r., kiedy produkt zyska dodatkowe, innowacyjne funkcjonalności. Wtedy też sieć eurobanku poszerzy się o specjalnie dedykowane oddziały „eurobank home”.

– Strategia eurobanku zakłada koncentrację na produktach kredytowych: kredycie gotówkowym, karcie kredytowej i kredycie hipotecznym. Kredyt gotówkowy oferujemy od 2003 roku i jesteśmy na tym polu innowatorem – jako pierwsi w Polsce zaoferowaliśmy kredyt w 15 minut i kredyt na dowód. Karta kredytowa dołączyła do naszej oferty rok temu. Wprowadzenie kredytu hipotecznego dokładnie w 4-tą rocznicę istnienia eurobanku na rynku, dopełnia podstawową paletę strategicznych dla banku produktów – mówi Wojciech Humiński, wiceprezes Euro Banku SA.

– Na tym etapie produkt dostępny jest w wersji podstawowej. Przewagę konkurencyjną chcemy docelowo budować na szybkości i prostych procedurach. Dlatego okres do końca roku zamierzamy wykorzystać na sprawdzenie jak oferta zostanie przyjęta przez klientów oraz czy proces kredytowy umożliwia szybką i sprawną obsługę Klientów.

Kredyt hipoteczny eurobanku jest dostępny w złotówkach i we frankach szwajcarskich, z maksymalną kwotą kredytowania do 110% wartości nieruchomości i marżą rozpoczynającą się od 0,45%. Maksymalny okres kredytowania wynosi 35 lat. Kredyt eurobanku dostępny jest dla wszelkich grup zawodowych, w tym osób prowadzących własną działalność gospodarczą. Możliwe będzie również otrzymanie kredytu hipotecznego bez zaświadczenia o dochodach. Podstawowe informacje na temat produktu uzyskać można w dowolnej placówce eurobanku, zaś do jego obsługi dedykowana została sieć sprzedawców mobilnych, dojeżdżających również do domu klientów.

Szerokie wprowadzenie kredytu hipotecznego na rynek planowane jest na wiosnę 2008 roku. Produkt zyska wtedy nowe, innowacyjne funkcjonalności, natomiast w ramach struktury banku powstanie dedykowana sieć oddziałów “eurobank home”, przystosowana do sprzedaży kredytu hipotecznego. Wprowadzeniu rozbudowanej wersji produktu i nowego rodzaju placówek towarzyszyć będzie silna kampania komunikacyjna.

Start projektu pociąga za sobą również zmiany w strukturze władz Euro Banku SA. Za budowę sieci sprzedaży kredytów hipotecznych odpowiada Krystian Kulczycki, który wraz z rozpoczęciem projektu powołany został na członka Zarządu Euro Banku SA. Krystian Kulczycki jest absolwentem Prywatnej Wyższej Szkoły Businessu i Administracji w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Santander Consumer Bank, w Polskim Towarzystwie Finansowym SA oraz w Dolnośląskiej Grupie Finansowej Sp. z o.o.

Rok 2007 to dla eurobanku okres dynamicznego rozwoju – inwestycji w nowe produkty i nowe kanały dystrybucji. W poprzednich miesiącach do oferty eurobanku dołączyły kredyty ratalne i kredyt konsolidacyjny, a także nowe produkty ubezpieczeniowe. Bank rozpoczął budowę nowatorskiej sieci franczyzowej, otworzył 50 kolejnych oddziałów własnych, a także zapoczątkował oferowanie kredytów w sieciach partnerskich.