eurobank stawia na wampiry

Kolejny bank rozpoczyna wiosenną kampanię reklamową. W spotach eurobanku obok Piotra Adamczyka pojawią się trzej nowi bohaterowie – Felix, Vlad i Maciek. To wampiry.

Hasłem nowej kampanii wizerunkowej będzie slogan „Na codzienne i niecodzienne sprawy”. eurobank będzie chciał w niej pokazać, że jest instytucją, która potrafi sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. Bohaterami kampanii zostały trzy postaci wampirów:

Piotr Adamczyk pozostanie reklamową twarzą eurobanku. Jego zadaniem będzie dodawanie przekazom powagi i wiarygodności. Jak czytamy w komunikacie prasowym, będzie łączył świat potrzeb wampirów ze światem finansowych rozwiązań eurobanku. Przygody wampirów można od dziś śledzić na stronie www.wampiryw.pl.

Kampanię rozpoczął spot „Życie wampirów w Polsce”. – W pierwszej kolejności wprowadzimy nasze oryginalne postaci w finansowy świat eurobanku. Następnie nowa platforma komunikacji będzie wsparta kampaniami produktowymi. Będziemy z reklamami w stacjach telewizyjnych, VOD,  internecie, kinach oraz na witrynach naszych oddziałów – zapowiada Monika Talaga-Piotrowska, dyrektor Departamentu Marketingu eurobanku.

Bank stawia w reklamach na humor i w ten sposób chce się wyróżnić od spotów innych instytucji finansowych. Nową platformę komunikacyjną zaproponowała agencja Leo Burnett

Metryczka filmu „Życie wampirów w Polsce”

Scenariusz: Marek Adam Wyżnikiewicz, Maciej Porębski, Piotr Dugin

Producent: Propeller Film Sp.z o.o./ Małgorzata Kucharczyk

Studio Post Produkcyjne: Platige Image

Kompozytor muzyki: Peter Gundry

Tytuł wykorzystanego utworu muzycznego: Night of the Damned

Reżyser: Paweł Borowski

Operator: Arkadiusz Tomiak

Nowe kampanie reklamowe rozpoczęły kilka dni temu także PKO Bank Polski i Raiffeisen Polbank.