Badanie satysfakcji klientów przeprowadzone w kwietniu br. wśród osób, które skorzystały z usług Europ Assistance Polska w pierwszym kwartale bieżącego roku pokazało, iż jakość obsługi klienta w Europ Assistance Polska stoi na bardzo wysokim poziomie.
Łączna ocena ogólnego poziomu świadczonych usług została oceniona na 4,6 w skali, w której 5 oznacza ocenę maksymalną, zaś 1 – minimalną.
Pytania w ankiecie zostały podzielone na dwie sekcje, z których jedna dotyczyła jakości usług dostarczanych przez samego dostawcę, a druga poziomu obsługi klienta przez Koordynatorów Pomocy Europ Assistance Polska. Zarówno standard świadczeń udzielonych przez dostawców, jak i kompetencje Koordynatorów Pomocy Europ Assistance Polska zostały ocenione na 4,5. Dodatkowo 99% badanych uważa również, iż usługi świadczone przez Europ Assistance Polska są godne polecenia.
„Powyższe wyniki potwierdzają wysoki poziom usług świadczonych przez Europ Assistance Polska. Wszelkie sygnały i uwagi naszych klientów są dla nas bardzo ważne, wnikliwie je weryfikujemy, usprawniamy procedury wewnętrzne, ciągle podnosimy kwalifikacje naszych pracowników”- stwierdza Ewa Świergocka, Manager do spraw Jakości i Szkoleń w Europ Assistance Polska.