EventLab podsumowuje pierwszy rok działalności

EventLab został wyłoniony ze struktury DFF na początku 2005. Na jej czele stanął Julian Kozankiewicz. Od tego czasu agencja zrealizowała projekty między innymi dla takich marek jak: Bosch, Jelfa, Jack Daniel’s, Vaillant, Saunier, Totalizator Sportowy, MINI, BMW Motorrad, Redbull, Radiostacja oraz Intercitrus.

Miniony rok pokazał, że na rozwijającym się rynku usług experiential marketing istnieje miejsce dla firm oferujących rozwiązania z zakresu analizy insight-u grupy docelowej, zarządzania projektami i prognozowania zwrotu z inwestycji. EventLab ze swoim modelem zarządzania projektami PRE jest tego doskonałym przykładem. – komentuje Julian Kozankiewicz.

Wraz z rozpoczęciem nowego roku Julian Kozankiewicz objął pakiet udziałów w spółce zostając jednocześnie Managing Partnerem.

Dołączenie Juliana do grona właścicieli spółki, jest naturalną konsekwencją jego sukcesu jako menedżera. Wierzymy, że ten krok jeszcze bardziej przyśpieszy rozwój spółki. – dodaje Jacek Olechowski, partner w DFF.

W 2006 EventLab planuje wprowadzić szereg nowych produktów z zakresu experiential marketing oraz model optymalizacji kosztów dotarcia w realizowanych projektach.