EventLab został wyłoniony ze struktury DFF na początku 2005. Na jej czele stanął Julian Kozankiewicz. Od tego czasu agencja zrealizowała projekty między innymi dla takich marek jak: Bosch, Jelfa, Jack Daniel’s, Vaillant, Saunier, Totalizator Sportowy, MINI, BMW Motorrad, Redbull, Radiostacja oraz Intercitrus.
Miniony rok pokazał, że na rozwijającym się rynku usług experiential marketing istnieje miejsce dla firm oferujących rozwiązania z zakresu analizy insight-u grupy docelowej, zarządzania projektami i prognozowania zwrotu z inwestycji. EventLab ze swoim modelem zarządzania projektami PRE jest tego doskonałym przykładem. – komentuje Julian Kozankiewicz.
Wraz z rozpoczęciem nowego roku Julian Kozankiewicz objął pakiet udziałów w spółce zostając jednocześnie Managing Partnerem.
Dołączenie Juliana do grona właścicieli spółki, jest naturalną konsekwencją jego sukcesu jako menedżera. Wierzymy, że ten krok jeszcze bardziej przyśpieszy rozwój spółki. – dodaje Jacek Olechowski, partner w DFF.
W 2006 EventLab planuje wprowadzić szereg nowych produktów z zakresu experiential marketing oraz model optymalizacji kosztów dotarcia w realizowanych projektach.