Sprawa testów sprzętu pozostała w rękach firmy Nikon. Zajmuje się tym Agnieszka Bischoff (tel. 22-607.9400).
Od stycznia br. budżet strategiczno-kreatywny Nikona jest obsługiwany przez agencję Paralotna, odpowiedzialną za przygotowanie kampanii aparatów D70, Coolpix SQ i obiektywów Nikkor. Osobą odpowiedzialną za tego klienta jest Radek Maciorowski (tel. 22-668.6626).
Przygotowaniem strategii mediowej i zakupem mediów dla marki Nikon zajmuje się Dom Mediowy Media Group. Obsługą firmy Nikon zajmuje się Monika Reks (tel. 22-622.4918).
Nikon Polska
W Polsce firmę reprezentuje Nikon Polska Spółka z o.o., która rozpoczęła swoją działalność
3 listopada 2003 r. jako importer produktów fotograficznych. Oprócz przedstawicielstwa
w Warszawie, firma posiada również salon wystawowy przy ulicy Postępu 14. W tym roku marka Nikon otrzymała tytuł „Superbrand Polska 2004” w pierwszej polskiej edycji konkursu Superbrands.
Feedback / Hill & Knowlton
Agencja Feedback założona została w roku 1994. Od 2000 roku należy do sieci Hill and Knowlton, jednej z największych międzynarodowych firm PR i Public Affairs na świecie (nr 3, według PR Week). Hill and Knowlton posiada 71 biur w 37 krajach oraz sieć firm stowarzyszonych. Główni klienci Feedback/Hill and Knowlton to: Novartis, US Pharmacia, Matchroom, Scan Holiday, FritoLay, Rodamco. Feedback/Hill and Knowlton jest członkiem założycielem Związku Firm PR w Polsce.
Paralotna
Polska niezależna agencja reklamowa full service założona w 2000 r., która specjalizuje się w przygotowywaniu strategii komunikacji oraz kreacji ATL i BTL. Główni klienci to: Henkel Polska, PTK Centertel Idea, Novartis Consumer Health, Roto Frank, INFOR, Reader’s Digets, Boot’s Healthcare.
Dom mediowy
Media Group powstała w 1995 r. Jako w pełni polski i niezależny dom mediowy świadczący kompleksowe usługi w zakresie planowania i kupowania mediów. Główni klienci to: Altana Pharma, Henkel Detergenty, Henkel Klebetechnik, NOMI, Woseba, Oriflame, Perfetti Van Melle, Nikon, Blaupunkt, Egmont Polska, Ardo, DeAgostini Atlas, Ecco, KappAhl.