Gazeta Prawna promuje prenumeratę 2007

Tegoroczna kampania prenumeraty Gazety Prawnej opiera się na bogatej gamie dodatkowych korzyści, wynikających z zakupu dziennika w prenumeracie rocznej. Oprócz samej Gazety Prawnej prenumeratorzy otrzymują szereg wartości dodatkowych, m.in. 50% rabaty na kolejne egzemplarze papierowego wydania gazety i na subskrypcję płatnych internetowych wydań www.gazetaprawna.pl, specjalne wydawnictwa profesjonalne np. aktualne kodeksy i zbiory praw wraz z komentarzami w formie książkowej i na CD. Ponadto, wykorzystując synergię działań Grupy Wydawniczej INFOR Gazeta Prawna oferuje swoim prenumeratorom zniżki na wybrane szkolenia i konferencje.

Nowością w tegorocznej ofercie prenumeraty Gazety Prawnej jest premiowanie firm zwiększających swoje zamówienia oraz zamawiających najwcześniej. Każdą dodatkową prenumeratę klienci mogą zamówić w specjalnej cenie, z 50-procentowym rabatem. Pierwszych 100 prenumeratorów rocznych 2007, którzy zgłoszą się do wydawnictwa, otrzyma specjalne zniżki na szkolenia organizowane przez Centrum Edukacji INFOR Training.

Działania promocyjne będą się odbywały na łamach samej Gazety Prawnej, w kilkudziesięciu wydawnictwach Grupy Wydawniczej INFOR i w Internecie. Wydawca Gazety Prawnej skupi się na intensywnej komunikacji bezpośredniej skierowanej do wyselekcjonowanych grup odbiorców (m.in. specjalne pakiety promocyjne dla firm, mailingi bezpośrednie i poprzez firmy kolporterskie).

Kampania prenumeraty Gazety Prawnej potrwa do końca grudnia 2006.