Tegoroczna kampania prenumeraty Gazety Prawnej opiera się na bogatej gamie dodatkowych korzyści, wynikających z zakupu dziennika w prenumeracie rocznej. Oprócz samej Gazety Prawnej prenumeratorzy otrzymują szereg wartości dodatkowych, m.in. 50% rabaty na kolejne egzemplarze papierowego wydania gazety i na subskrypcję płatnych internetowych wydań www.gazetaprawna.pl, specjalne wydawnictwa profesjonalne np. aktualne kodeksy i zbiory praw wraz z komentarzami w formie książkowej i na CD. Ponadto, wykorzystując synergię działań Grupy Wydawniczej INFOR Gazeta Prawna oferuje swoim prenumeratorom zniżki na wybrane szkolenia i konferencje.
Nowością w tegorocznej ofercie prenumeraty Gazety Prawnej jest premiowanie firm zwiększających swoje zamówienia oraz zamawiających najwcześniej. Każdą dodatkową prenumeratę klienci mogą zamówić w specjalnej cenie, z 50-procentowym rabatem. Pierwszych 100 prenumeratorów rocznych 2007, którzy zgłoszą się do wydawnictwa, otrzyma specjalne zniżki na szkolenia organizowane przez Centrum Edukacji INFOR Training.
Działania promocyjne będą się odbywały na łamach samej Gazety Prawnej, w kilkudziesięciu wydawnictwach Grupy Wydawniczej INFOR i w Internecie. Wydawca Gazety Prawnej skupi się na intensywnej komunikacji bezpośredniej skierowanej do wyselekcjonowanych grup odbiorców (m.in. specjalne pakiety promocyjne dla firm, mailingi bezpośrednie i poprzez firmy kolporterskie).
Kampania prenumeraty Gazety Prawnej potrwa do końca grudnia 2006.
Sprawdź także:
11.10.2024 (07:18)
– informacja prasowa
Kredyt hipoteczny zjada jedną trzecią dochodów. Najtrudniej jest młodym związkom
Kredyt hipoteczny stanowi istotną część wydatków w budżecie domowym wielu par. Najtrudniej jest związkom o krótkim …
11.10.2024 (07:16)
– informacja prasowa
Już sześciolatki korzystają z bankowości elektronicznej. Często nie są świadome cyberzagrożeń
Zdaniem 88 proc. badanych Polaków dzieci powinny mieć własne pieniądze w postaci kieszonkowego – wynika z badania …
11.10.2024 (07:12)
– informacja prasowa
Nie przewidzisz tego, co będzie – PZU zachęca do zabezpieczenia życia i zdrowia
„A co, jeśli…?” – pod takim hasłem PZU wystartował z kampanią produktową promującą indywidualne ubezpieczenia na …
11.10.2024 (07:10)
– informacja prasowa
„Bezpieczne dzieci w sieci” - ING udostępnił nową grafikę dla karty płatniczej
W ramach kampanii edukacyjnej „Bezpieczne dzieci w sieci” ING udostępnił nową grafikę dla karty płatniczej – tym …
11.10.2024 (07:07)
– informacja prasowa
Ubezpieczenie Pakiet Dom w aplikacji CA24 Mobile
Bank Credit Agricole udostępnił w aplikacji CA24 Mobile ubezpieczenie Pakiet Dom. Klienci mogą ubezpieczyć swój dom …
09.10.2024 (21:27)
– informacja prasowa
Nowy numer Przewodnika Kariera w Finansach i Bankowości
Nie samą technologią żyje człowiek. Poprzedni numer Przewodnika Kariera w Finansach i Bankowości poświęcono …