Firma windykacyjna GetBack S.A. jako pierwsza w Polsce powołała Rzecznika Praw Dłużnika (RPD) wewnątrz swojej struktury. RPD będzie niezależny, a jego zadaniem będzie reagowanie na skargi klientów niezadowolonych z obsługi.
Rzecznik Praw Dłużnika ma reprezentować interesy dłużnika wewnątrz firmy windykacyjnej, wyjaśniać wątpliwości i reagować na wszelkie nieprawidłowości, które mogą się pojawić w procesie windykacji.
– GetBack chce działać zgodnie z najwyższym standardami branży. Dłużnicy, z którymi kontaktuje się nasza firma muszą mieć poczucie, że obsługujemy ich profesjonalnie i dbamy także o ich interesy – tłumaczy Paweł Trybuchowski, wiceprezes GetBack – Zdecydowaliśmy się na tak niekonwencjonalny ruch także po to, by wyłapywać wszelkie popełniane błędy i szybko wyjaśniać wątpliwości.
RPD ma pełnić funkcję w sposób niezależny i bezstronny. W zakresie podejmowanych działań i decyzji, Rzecznik pozostaje niezależny również od zarządu GetBack. RPD będzie podejmował w imieniu dłużnika interwencje w odpowiednich departamentach firmy.
– Wszystkich, którzy mają jakiekolwiek pytania, wątpliwości czy zastrzeżenia zapraszam do kontaktu z Rzecznikiem Praw Dłużnika – mówi wiceprezes Tybuchowski – Hasło „Z nami warto rozmawiać” nie jest puste. Tą zasadą skierujemy się codziennie w kontaktach z dłużnikami. Chcemy również reagować na subiektywne odczucia dłużnika, poczucie złego traktowania czy braku empatii ze strony pracowników GetBack.
// <![CDATA[ h=bridge.pl;a=@;n=a.tyszka;e=n+a+h; document.write(++e++); // ]]>a.tyszka at bridge dot pl