Getin połączy systemy bankowości internetowej. W weekend przerwa techniczna

W najbliższy weekend systemy bankowości internetowej, telefonicznej i mobilnej Getin Banku będą niedostępne. Bank rozpoczyna prace mające na celu połączenie systemów bankowości internetowej swoich trzech marek.

Obecnie Getin Noble Bank oferuje usługi bankowości detalicznej pod czterema markami: Getin Bank (Getin Up), Noble Bank oraz internetowymi Getin Online i Open Online. Od 10 listopada 2014 r. nastąpi połączenie bankowości internetowych. Dlatego też w dniach 8 i 9 listopada, a następnie 15 i 16 listopada będą prowadzone prace serwisowe. W tych dniach nastąpi przerwa w dostępie do bankowości internetowej, telefonicznej i mobilnej.

Z informacji serwisu PRNews.pl wynika, że w przyszłości Getin Bank zamierza połączyć marki Getin Bank i Getin Online pod jednym szyldem: Getin Bank. Oznacza to, że klienci banku internetowego będą w końcu mogli korzystać z placówek Getin Banku. Docelowo mają zostać trzy marki: Getin Bank, Open Online i Noble Bank.