United PR – jako jedyna polska firma PR – była nominowana w 2008 roku do nagrody głównej w trzech kategoriach: „Finanse”, „Wejście na rynek” oraz „Polska i Rosja” – najlepsze projekty PR realizowane w Polsce i Rosji w 2008 roku. Jury wybrało projekt zgłoszony przez United PR spośród 600 najlepszych europejskich projektów zgłoszonych do konkursu.
Prowadzona przez agencję United PR od grudnia 2007 roku była do połowy listopada 2008 kampania PR była jedynym wehikułem promocji nowego banku na polskim rynku. Dzięki niej w zaledwie kilka miesięcy Alior Bank uzyskał 15 procentową świadomość marki. Debiut Alior Banku jest największym wydarzeniem w branży finansowej w Europie od blisko 30 lat. Zespołem odpowiadającym za realizację projektu z ramienia United PR kierował Strategic Planning Director – Dariusz Kozdra.
W ciągu pierwszych 9 miesięcy kampanii ukazało się ponad 1400 publikacji, z czego 80 w telewizji i prawie 300 w mediach drukowanych. 3 razy temat nowego banku gościł na okładce polskiej edycji magazynu „Forbes”.