Grupa PZU zebrała 900 mln zł składki z bancassurance

Bancassurance to jeden ze strategicznych kierunków sprzedaży Grupy PZU. Intensywny rozwój tego kanału rozpoczął się w Grupie PZU na początku roku 2004. PZU od samego początku dążył do zajęcia znaczącej pozycji na rynku bancassurance w krótkim okresie. Rozwój bancassurance w Grupie PZU opiera się przede wszystkim na nowych liniach produktowych, integracji działań bancassurance na poziomie Grupy PZU, a także rozwoju bancassurance na rynku zagranicznym.

„Wynik osiągnięty w pierwszym półroczu tego roku w pełni nas satysfakcjonuje” – powiedział Przemysław Chojnacki. – „Sukces ten zawdzięczamy przede wszystkim innowacyjności naszej oferty, która spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony banków.”

W ofercie bancassurance Grupy PZU znajdują się zarówno produkty życiowe jak i majątkowe. Są to ubezpieczenia ściśle powiązane z produktami bankowymi, tj. kredytami, kartami płatniczymi jak również inne produkty, np. ubezpieczenia o charakterze inwestycyjnym, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w życiu prywatnym, ubezpieczenie mieszkań, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczenia typu Assistance.