Hestia Kontakt – co u nas słychać?

Dzisiaj przekazujemy Wam trochę informacji z Hestii Kontakt, która stanowi pierwsze i jakże ważne ogniwo w tym systemie.

W minionym tygodniu przeprowadziliśmy 10 777 rozmów. Średnio w ciągu 39 sekund klient uzyskiwał połączenie z konsultantem i mógł otrzymać niezbędne informacje. 370 klientów, którzy nie mogli połączyć się z konsultantem, pozostawiło wiadomości na poczcie głosowej z prośbą o oddzwonienie. Z 90% tych klientów skontaktowaliśmy się tego samego dnia, w którym pozostawili oni taką informację, a z pozostałymi dnia następnego.

Naszym oddzielnym badaniom podlega również infolinia specjalnie dedykowana agentom.

Kilka miesięcy analiz pokazuje, że mamy swoich stałych rozmówców, którzy chętnie korzystają z pomocy infolinii. Największym zainteresowaniem cieszy się wycena wartości pojazdu. We wrześniu 46% rozmów z agentami dotyczyła właśnie tego tematu. Drugie najczęściej poruszane zagadnienie to informacje merytoryczne na temat produktów majątkowych (35% wszystkich rozmów). Z naszych usług korzysta zarówno sieć wyłączna, jak i multiagencyjna. W zeszłym miesiącu 55% zapytań pochodziła od agentów wyłącznych. Proporcja ta w poszczególnych miesiącach waha się o kilka punktów procentowych. Kraków i Gdańsk to zdecydowanie przodujące Przedstawicielstwa, których największa liczba pośredników kontaktuje się z konsultantami. Dotychczasowy rekordowy wynik 103 kontaktów z infolinią jednej agencji w ciągu miesiąca nie został przekroczony, ale nadal odnotowujemy dwu i trzykrotne korzystanie z usług infoliniii w ciągu jednego dnia przez jedną agencję, co daje miesięcznie około 80 telefonów jednej agencji. Tak duża liczba kontaktów oznacza, że konsultanci Hestii Kontakt cieszą się dużym zaufaniem.