Dzisiaj przekazujemy Wam trochę informacji z Hestii Kontakt, która stanowi pierwsze i jakże ważne ogniwo w tym systemie.
W minionym tygodniu przeprowadziliśmy 10 777 rozmów. Średnio w ciągu 39 sekund klient uzyskiwał połączenie z konsultantem i mógł otrzymać niezbędne informacje. 370 klientów, którzy nie mogli połączyć się z konsultantem, pozostawiło wiadomości na poczcie głosowej z prośbą o oddzwonienie. Z 90% tych klientów skontaktowaliśmy się tego samego dnia, w którym pozostawili oni taką informację, a z pozostałymi dnia następnego.
Naszym oddzielnym badaniom podlega również infolinia specjalnie dedykowana agentom.
Kilka miesięcy analiz pokazuje, że mamy swoich stałych rozmówców, którzy chętnie korzystają z pomocy infolinii. Największym zainteresowaniem cieszy się wycena wartości pojazdu. We wrześniu 46% rozmów z agentami dotyczyła właśnie tego tematu. Drugie najczęściej poruszane zagadnienie to informacje merytoryczne na temat produktów majątkowych (35% wszystkich rozmów). Z naszych usług korzysta zarówno sieć wyłączna, jak i multiagencyjna. W zeszłym miesiącu 55% zapytań pochodziła od agentów wyłącznych. Proporcja ta w poszczególnych miesiącach waha się o kilka punktów procentowych. Kraków i Gdańsk to zdecydowanie przodujące Przedstawicielstwa, których największa liczba pośredników kontaktuje się z konsultantami. Dotychczasowy rekordowy wynik 103 kontaktów z infolinią jednej agencji w ciągu miesiąca nie został przekroczony, ale nadal odnotowujemy dwu i trzykrotne korzystanie z usług infoliniii w ciągu jednego dnia przez jedną agencję, co daje miesięcznie około 80 telefonów jednej agencji. Tak duża liczba kontaktów oznacza, że konsultanci Hestii Kontakt cieszą się dużym zaufaniem.
Sprawdź także:
04.01.2025 (12:53)
– informacja prasowa
CUK Ubezpieczenia inwestuje w Grupę Punkta
Po wielu latach dynamicznego rozwoju organicznego spółka CUK Ubezpieczenia jako inwestor branżowy podjęła decyzję o …
04.01.2025 (12:51)
– informacja prasowa
Skorzystaj z e-Doręczeń w Credit Agricole
Od początku 2025 r. w Polsce ruszył system e-Doręczeń, umożliwiający wysyłkę i odbiór listów poleconych przez …
04.01.2025 (12:48)
– informacja prasowa
VeloLeasing rośnie w siłę
Z początkiem 2025 roku do zarządu VeloLeasingu, spółki z grupy kapitałowej VeloBank SA, dołączyli Anna Wiśniewska i …
03.01.2025 (09:13)
– informacja prasowa
„Na planie serialu dzwoni do mnie telefon. Odbieram w przerwie zdjęć – przedstawia się facet i mówi, że dzwoni z banku"
„Na planie serialu dzwoni do mnie telefon. Odbieram w przerwie zdjęć – przedstawia się facet i mówi, że dzwoni z …
03.01.2025 (08:44)
– informacja prasowa
KIR przypomina - Trzech Króli bez Elixir
Poniedziałek 6 stycznia to dzień wolny od pracy, co oznacza, że system rozliczeniowy Elixir, obsługujący przelewy …
02.01.2025 (09:12)
– informacja prasowa
Osoby najlepiej wykształcone padają najczęściej ofiarą oszustów
Ruszyły poświąteczne wyprzedaże, a wraz z nimi aktywność cyberprzestępców. Jak wynika z danych CERT Polska, na …