Dzisiaj przekazujemy Wam trochę informacji z Hestii Kontakt, która stanowi pierwsze i jakże ważne ogniwo w tym systemie.
W minionym tygodniu przeprowadziliśmy 10 777 rozmów. Średnio w ciągu 39 sekund klient uzyskiwał połączenie z konsultantem i mógł otrzymać niezbędne informacje. 370 klientów, którzy nie mogli połączyć się z konsultantem, pozostawiło wiadomości na poczcie głosowej z prośbą o oddzwonienie. Z 90% tych klientów skontaktowaliśmy się tego samego dnia, w którym pozostawili oni taką informację, a z pozostałymi dnia następnego.
Naszym oddzielnym badaniom podlega również infolinia specjalnie dedykowana agentom.
Kilka miesięcy analiz pokazuje, że mamy swoich stałych rozmówców, którzy chętnie korzystają z pomocy infolinii. Największym zainteresowaniem cieszy się wycena wartości pojazdu. We wrześniu 46% rozmów z agentami dotyczyła właśnie tego tematu. Drugie najczęściej poruszane zagadnienie to informacje merytoryczne na temat produktów majątkowych (35% wszystkich rozmów). Z naszych usług korzysta zarówno sieć wyłączna, jak i multiagencyjna. W zeszłym miesiącu 55% zapytań pochodziła od agentów wyłącznych. Proporcja ta w poszczególnych miesiącach waha się o kilka punktów procentowych. Kraków i Gdańsk to zdecydowanie przodujące Przedstawicielstwa, których największa liczba pośredników kontaktuje się z konsultantami. Dotychczasowy rekordowy wynik 103 kontaktów z infolinią jednej agencji w ciągu miesiąca nie został przekroczony, ale nadal odnotowujemy dwu i trzykrotne korzystanie z usług infoliniii w ciągu jednego dnia przez jedną agencję, co daje miesięcznie około 80 telefonów jednej agencji. Tak duża liczba kontaktów oznacza, że konsultanci Hestii Kontakt cieszą się dużym zaufaniem.
Sprawdź także:
26.11.2024 (11:56)
– informacja prasowa
Już 65% transakcji w sklepach i punktach usługowych realizowana jest bezgotówkowo
Wielkimi krokami zbliża się czas intensywnych zakupów. Przed nami Black Friday, Cyber Monday, a następnie okres …
26.11.2024 (11:50)
– informacja prasowa
Conotoxia wnioskuje o wstrzymanie wykonania decyzji KNF
Conotoxia sp. z o.o. zwraca się do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego z wnioskiem o wstrzymanie decyzji Komisji …
26.11.2024 (11:46)
– informacja prasowa
ZPF o Black Friday 2024: Więcej Polaków niż przed rokiem planuje wydatki na dobra trwałe
45,5 proc. Polaków deklaruje, że podczas zakupów dóbr trwałych przynajmniej częściowo skorzysta z kredytu lub …
26.11.2024 (11:40)
– informacja prasowa
Gigant embedded finance YouLend oferuje rozwiązania finansowe dla polskich MŚP we współpracy z Tpay
YouLend, globalna platforma embedded finance, ogłosiła strategiczne partnerstwo z polskim operatorem płatności …
26.11.2024 (11:37)
– informacja prasowa
ING Lease (Polska) Liderem Zrównoważonego Rozwoju
ING Lease (Polska) został wyróżniony w raporcie „Liderzy Zrównoważonego Rozwoju”, który przygotowała Gazeta …
26.11.2024 (07:09)
– informacja prasowa
Barometr Providenta: 30 proc. Polaków uważa, że ceny w Black Friday są dużo niższe od tych w ciągu roku
Ostatni piątek listopada, znany jako Czarny Piątek, to czas promocji w sklepach i symboliczny początek …