Holowanie pojazdu najczęstszą przyczyną korzystania z assistance

Do końca czerwca trwa promocja ubezpieczeń komunikacyjnych WARTA MOTO ASSISTANCE. Wyróżnikiem oferty jest m.in. brak limitów holowania w kraju, auto zastępcze nawet na cały okres naprawy w pakiecie Platynowym oraz szeroki zakres usług consierge m.in. night-drivera i osobistego asystenta. Ubezpieczenie można wykupić dla każdego pojazdu, także nie ubezpieczonego w WARCIE.

Statystycznie kierowcy najczęściej korzystają z trzech podstawowych rodzajów pomocy assistance:

– holowania pojazdu

– usprawnienia pojazdu (rozładowanie się akumulatora, brak paliwa)

– samochód zastępczy.

Sytuacje te to blisko 90% świadczeń realizowanych na rzecz naszych klientów.

Najczęstszym powodem kontaktu z ubezpieczycielem w przypadku ubezpieczeń assistance jest:

– awaria pojazdu – ponad 60% zgłoszeń,

– wypadek – blisko 30% zgłoszeń.

W Polsce pomoc assistance udzielana jest najczęściej w dużych miastach, często nieopodal czy wręcz pod domem kierowcy. W tej statystyce prym wiodą – Warszawa, Kraków, Poznań, Katowice, Gdańsk czy Szczecin. Średni dystans holowania pojazdu nieznacznie przekracza 40 km. Za granicą kierowcy najczęściej potrzebują pomocy w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Wzrasta odsetek korzystających z assistance w Austrii, Włoszech i Francji.

Tyle statystyki. Życie rodzi jednak różne sytuacje, w których pomoc ubezpieczyciela może być bardzo przydatna. Przykładem niech będą kluczyki zatrzaśnięte w bagażniku, przegryzione przez gryzonie kable, czy samochód utopiony w kałuży. Pomagaliśmy również miłośnikowi morskiej bryzy, którego samochód ugrzązł w środku plaży.

Zgodnie z hasłem kampanii „Statystyczny Polak nie istnieje!” wielowariantowość produktu WARTA MOTO ASSISTANCE pozawala dopasować go do potrzeb każdego klienta.

Platynowy wariant WARTA MOTO ASSISTANCE zapewnia pomoc w każdej sytuacji. Dzięki opcji consierge klient może skorzystać np. z usługi „night driver”, organizacji wymiany opon lub umycia samochodu na myjni. Dostępna jest też informacja o natężeniu ruchu na drodze, porady w sytuacjach losowych, infolinia pomocy prawnej, a nawet pomoc tłumacza w obcym kraju. Osobisty asystent pomoże klientowi zarezerwować bilety na spektakl, miejsce w hotelu czy w restauracji, dostarczy w jego imieniu kwiaty.

Takie rozwiązania szybko zostały docenione przez klientów. Już w miesiąc po wprowadzeniu WARTA MOTO- ASSISTANCE został uznany ODKRYCIEM ROKU 2010 w 6 edycji programu Laur Konsumenta.

Źródło: Warta