Idea Bank wspiera przedsiębiorczych seniorów z „Projektu Spółdzielnia”

Tegoroczną edycję „Dumy Przedsiębiorcy” Idea Banku kończy spot pt. „Projekt Spółdzielnia”. Bank za pomocą reklamy telewizyjnej postanowił wesprzeć inicjatywę seniorów, którzy z ogromną pasją tworzą swoje biznesowe przedsięwzięcie. Dla osób starszych stało się ono źródłem ogromnej radości i satysfakcji.


Reklama o długości 45 sekund opowiada o działalności dynamicznie rosnącej wspólnoty seniorów o nazwie „Projekt Spółdzielnia”, którzy postanowili wykorzystać swoją wiedzę, doświadczenie oraz ducha przedsiębiorczości, aby zapewnić sobie dodatkowe źródło dochodów na emeryturze. Udział w przedsięwzięciu pozwala uczestnikom robić to co lubią lub co wcześniej robili zawodowo, dając nadzieję na zachowanie samodzielności finansowej.

Współpracując w ramach „Projektu spółdzielnia” czujemy się sobie nawzajem potrzebni, zachowujemy młodość i jednocześnie w kreatywny sposób wykorzystujemy naszą energię do życia – mówi Krzysztof Piłatowicz, założyciel i prezes Spółdzielni.

W ramach biznesowego projektu działającego w oparciu o prawo spółdzielcze działa już 60 osób. – Ta inicjatywa pozwoliła wielu członkom spółdzielni przełamać pustkę i uporać się z samotnością. Stała się także doskonałym lekarstwem na wykluczenie ekonomiczne, z jakim wielu z nas spotyka się na emeryturze, kiedy brakuje środków na podstawowe produkty i usługi potrzebne w życiu codziennym –wyjaśnia Barbara Miszczak, współzałożycielka Spółdzielni.

Seniorzy z „Projektu Spółdzielnia” świadczą usługi gastronomiczne, marzą o otwarciu w Warszawie własnej restauracji z domowym jedzeniem. Wykonują również rękodzieło, a w niedalekiej przyszłości planują udzielać korepetycji uczniom. Pragną rozszerzyć swoją działalność również na inne miasta w Polsce.

Spot pt. „Projekt Spółdzielnia” będzie ostatnim w tym roku, który ukaże się w ramach programu „Duma Przedsiębiorcy”, poprzez który Idea Bank wspiera swoich klientów prowadzących ciekawe biznesy. Ten projekt jest jednak zupełnie inny niż pozostałe.

Uczestnicy „Projektu Spółdzielnia” mają w sobie więcej entuzjazmu niż niejeden młody człowiek. Ich droga do własnego przedsięwzięcia wcale nie była prosta, musieli przełamać wiele przeszkód organizacyjnych, a nawet finansowych. Jestem zachwycony ich wytrwałością oraz wiarą w możliwość spełnienia swoich marzeń. Dziękuję uczestnikom „Projektu Spółdzielnia” za udział programie Idea Banku. Ten jednocześnie wzruszający i tak bardzo inspirujący spot jest najwspanialszym zwieńczeniem tegorocznej edycji „Dumy Przedsiębiorcy”, o jakiej mogłem marzyć –podsumowuje Dominik Fajbusiewicz, członek zarządu Idea Banku, pomysłodawca programu „Duma Przedsiębiorcy”.

Idea Bank przygotował kreację i wyreżyserował spoty we własnym zakresie. Ich produkcją zajęło się KOI Studio. Spot będzie wyemitowany 24, 25 i 26 grudnia br. w największych stacjach ogólnopolskich. Zakupem mediów TV zajął się Mediavest, a planowaniem kampanii w Internecie Sales&More.

Już teraz można zobaczyć spot w serwisie YouTube:

https://www.youtube.com/watch?v=OHhHRChbSCw&list=UUbK38oRZC0s3fr7Ha67zxUQ

Program Duma Przedsiębiorcy ma na celu wspomaganie ambitnych, pomysłowych i przedsiębiorczych osób w osiągnięciu biznesowego sukcesu. Od 2013 r. Idea Bank wypromował ponad 200 przedsiębiorstw swoich klientów. Firma poprzez zaangażowanie do kampanii „zwykłych ludzi”, a nie celebrytów, zerwała z tradycyjnym sposobem, w jaki reklamują się banki. Ze względu na niestandardowy sposób komunikacji instytucji finansowej, projekt otrzymał .