Idea Bank zdobywcą dwóch pierwszych miejsc w plebiscycie „Złoty Bankier 2011”

Idea Bank ma najlepszy na rynku kredyt dla firm i daje przedsiębiorcom najlepsze możliwości oszczędzania – tak uznali internauci biorący udział w plebiscycie „Złoty Bankier”. Idea Bank po raz pierwszy wziął udział w konkursie i od razu został podwójnym medalistą.

W kategorii „najlepszy kredyt dla firm” wygrał oferowany przez Idea Bank kredyt na start. Jak sama nazwa wskazuje, mogą się o niego ubiegać początkujący przedsiębiorcy, zaraz po zarejestrowaniu działalności gospodarczej. W praktyce oznacza to, że bank udzieli firmie finansowania zanim ta zacznie osiągać dochód. Przedsiębiorca może uzyskać nawet do 200 tys. zł. Kredyt ten nie ma sobie równych na rynku z uwagi na wysoką kwotę finansowania, a także stosunkowo łatwy do spełnienia wymóg zabezpieczenia kredytu na nieruchomości.

Najlepszym produktem oszczędnościowym dla firm okazała się z kolei Lokata Przedsiębiorcza – wysoko oprocentowany depozyt miesięczny lub dwumiesięczny. Do konkursu zgłoszono w sumie pięć produktów oszczędnościowych, a Lokata Przedsiębiorcza zdobyła aż 32% głosów.

– Podwójne zwycięstwo to wielki zaszczyt dla Idea Banku. Nasza satysfakcja jest tym większa, że po raz pierwszy wzięliśmy udział w tym konkursie – mówi Jarosław Augustyniak, prezes Idea Banku. – Idea Bank, podobnie, jak kredyt, za który zostaliśmy nagrodzeni, jest dopiero na starcie swojej działalności. Nasza oferta jest cały czas wzbogacana o nowe produkty dla małych firm. Postawiliśmy sobie za cel stworzenie dla nich oferty, na jaką do tej pory mogły liczyć tylko duże przedsiębiorstwa i od razu zostaliśmy docenieni – podkreśla prezes.

Konkurs „Złoty Bankier”, organizowany przez. portal Banker.pl i firmę PayU, ma na celu wyróżnienie najlepszych produktów bankowych dla firm i klientów detalicznych. W tym roku o tytuł laureata w poszczególnych kategoriach ubiegało się 31 banków. Nagrody przyznawane są w dziewięciu kategoriach, z czego trzy dotyczą przedsiębiorców. W głosowaniu biorą udział internauci. Głosy na najlepsze produkty i usługi można było oddawać przez cały styczeń za pośrednictwem strony internetowej bankier.pl i specjalnie przygotowanej aplikacji mobilnej zlotybankier.pl. W sumie zagłosowało niemal 11 tysięcy internautów.

Trzecia edycja plebiscytu Złoty Bankier stała się pretekstem do głębszego podsumowania stanu rynku bankowego i wskazania jego perspektyw na 2012 rok. Publikacją towarzyszącą wydarzeniu jest raport „Najlepsze produkty bankowe 2011 oczami klientów”, który można pobrać TUTAJ.

Źródło: Idea Bank