Imago Public Relations zrealizuje kampanię informacyjną dla jednego z departamentów Komisji Europejskiej w ramach międzynarodowej sieci The ACE.

Na zlecenie Dyrekcji Generalnej ds. Wymiaru Sprawiedliwości i Spraw Wewnętrznych – jednego z najmłodszych departamentów Komisji Europejskiej – firma Imago Public Relations przygotowała kampanię informacyjną dotyczącą praw przysługujących obywatelom Unii Europejskiej.

Imago Public Relations będzie odpowiadać za kontakty z mediami ogólnopolskimi oraz lokalnymi w 40 miastach Polski, w których przeprowadzona zostanie akcja promocyjna w formie multimedialnego quizu dla mieszkańców. W zabawie ma wziąć udział w sumie 28 000 osób. Eventy zostaną przeprowadzone przez 4 zespoły,

z których każdy odwiedzi 10 miast.

Obszary, którymi zajmuje się Dyrekcja Generalna ds. Wymiaru Sprawiedliwości

i Spraw Wewnętrznych to podstawowe prawa obywatelskie; imigracja i azyl, kontrola granic zewnętrznych Unii Europejskiej ; współpraca sądowa, współpraca policyjna

i celna ; zwalczanie terroryzmu, handlu ludźmi i walka z korupcją.

Polska jest drugim – po Irlandii – krajem, w którym realizowana jest kampania „Być Europejczykiem”. The Association of Communication Experts wygrała przetarg na obsługę Dyrekcji na kolejne cztery lata. Dalsze działania kierowane będą do odbiorców w 10 nowych krajach unijnych latem 2004 r