Infolinia dla agentów ubezpieczeniowych

W równym stopniu korzystają z niej agenci wyłączni Ergo Hestii, jak i współpracujące z nią multiagencje. Najczęściej poruszane tematy – około 60 procent wszystkich zapytań – to zagadnienia niezbędne przy obsłudze klienta. Największe zainteresowanie niezmiennie dotyczy wyceny wartości pojazdu, ponadto również kwestii związanych ze zgłoszeniem szkody, wznowieniami polis czy pracą w systemie informatycznym Pegaz, służącym m.in. wystawianiu polis. W drugiej kolejności agenci zadają szczegółowe pytania dotyczące oferty produktowej Ergo Hestii (ubezpieczenia majątkowe i na życie) oraz MTU. By móc skorzystać z usługi infolinii, agent musi się zalogować, wbijając swój kod na klawiaturze telefonu. Średnio odnotowuje się około pięciu tysięcy logowań miesięcznie. Obsługujący agentów konsultanci Hestii Kontakt uzyskują dobre wyniki pracy: średnia dotychczasowa efektywność wyniosła 93 procent.