ING oferuje premię w wysokości 200 zł za założenie i regularne inwestowanie na IKE

ING Bank Śląski w najnowszej kampanii internetowej motywuje Polaków do inwestowania w swoją przyszłość. Kampanii towarzyszy promocja, w której bank oferuje premię w wysokości 200 zł za założenie i regularne inwestowanie na IKE.

fot. Jaap Arriens/NurPhoto via ZUMA Press

Aż 66% Polaków martwi się, czy będzie mieć wystarczająco dużo pieniędzy na emeryturze a 42% obawia się, że po przejściu na nią nie utrzyma tego samego standardu życia*. Podpowiadamy, jak ten standard na emeryturze zachować. Kluczem jest, aby odpowiednio wcześnie o tym pomyśleć i zacząć regularnie odkładać. W ING wpieramy zarówno edukacyjnym kontentem jak i specjalną ofertą – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Oferta „Inwestuj na przyszłość i zyskaj nawet 200 zł”, skierowana jest do klientów nie posiadających funduszy inwestycyjnych.

Po spełnieniu warunków promocji określonych w regulaminie bank wypłaci premię w następującej wysokości:

Wypłata premii nastąpi na Otwarte Konto Oszczędnościowe klienta, do 16 października 2020 roku. Zapisy do promocji trwają od 4 listopada do 31 grudnia 2019 roku.

IKE oraz IKZE, które mamy w naszej ofercie, to korzystne sposoby indywidualnego odkładania pieniędzy na emeryturę. Im więcej źródeł dodatkowej emerytury tym większy budżet w przyszłości a im wcześniej zaczniemy, tym mniejszym wysiłkiem finansowym co miesiąc będziemy mogli to robić. Te produkty to nie tylko szansa na zgromadzenie dodatkowych środków ale również, w krótkiej perspektywie, benefity podatkowe – dodał Daniel Szewieczek, Dyrektor Banku, odpowiedzialny za oszczędności i inwestycje w ING Banku Śląskim.

Więcej na: https://www.ing.pl/indywidualni/oszczednosci/emerytura

Tytuł kampanii: ,,Żeby (prawie) nic się nie zmieniło”

Czas trwania: 4 listopada – 31 grudnia 2019

Narzędzia: internet

Kreacja: Gong

Media: MullenLowe Mediahub

*Finansowy Barometr ING – cykliczne badanie Grupy ING, badające zachowania i postawy konsumentów wobec zagadnień finansowych w Polsce i na świecie.

Źródło: ING