ING Bank Śląski w najnowszej kampanii internetowej motywuje Polaków do inwestowania w swoją przyszłość. Kampanii towarzyszy promocja, w której bank oferuje premię w wysokości 200 zł za założenie i regularne inwestowanie na IKE.
Aż 66% Polaków martwi się, czy będzie mieć wystarczająco dużo pieniędzy na emeryturze a 42% obawia się, że po przejściu na nią nie utrzyma tego samego standardu życia*. Podpowiadamy, jak ten standard na emeryturze zachować. Kluczem jest, aby odpowiednio wcześnie o tym pomyśleć i zacząć regularnie odkładać. W ING wpieramy zarówno edukacyjnym kontentem jak i specjalną ofertą – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Oferta „Inwestuj na przyszłość i zyskaj nawet 200 zł”, skierowana jest do klientów nie posiadających funduszy inwestycyjnych.
Po spełnieniu warunków promocji określonych w regulaminie bank wypłaci premię w następującej wysokości:
- premia 200 zł za pierwsze nabycie oraz minimum 9 kolejnych wpłat, każde na min. 300 zł dokonanych za pośrednictwem dyspozycji regularnego inwestowania na Indywidualne Konto Emerytalne (IKE);
- premia 100 zł za pierwsze nabycie oraz minimum 9 kolejnych wpłat, każde dokonanych 300 zł za pośrednictwem dyspozycji regularnego inwestowania na fundusz inwestycyjny inny niż w ramach IKE.
Wypłata premii nastąpi na Otwarte Konto Oszczędnościowe klienta, do 16 października 2020 roku. Zapisy do promocji trwają od 4 listopada do 31 grudnia 2019 roku.
IKE oraz IKZE, które mamy w naszej ofercie, to korzystne sposoby indywidualnego odkładania pieniędzy na emeryturę. Im więcej źródeł dodatkowej emerytury tym większy budżet w przyszłości a im wcześniej zaczniemy, tym mniejszym wysiłkiem finansowym co miesiąc będziemy mogli to robić. Te produkty to nie tylko szansa na zgromadzenie dodatkowych środków ale również, w krótkiej perspektywie, benefity podatkowe – dodał Daniel Szewieczek, Dyrektor Banku, odpowiedzialny za oszczędności i inwestycje w ING Banku Śląskim.
Więcej na: https://www.ing.pl/
Tytuł kampanii: ,,Żeby (prawie) nic się nie zmieniło”
Czas trwania: 4 listopada – 31 grudnia 2019
Narzędzia: internet
Kreacja: Gong
Media: MullenLowe Mediahub
*Finansowy Barometr ING – cykliczne badanie Grupy ING, badające zachowania i postawy konsumentów wobec zagadnień finansowych w Polsce i na świecie.
Źródło: ING