ING rozbił bank w konkursie Innovation 2023

fot. ING Bank

ING Bank Śląski zdobył aż 8 statuetek w konkursie Innovation – dwie złote, pięć srebrnych oraz został Reklamodawcą Roku. To prawdziwe uznanie dla realizowanych przez ING kampanii oraz innowacyjnych i kreatywnych pomysłów marketingowych.

Kampanie ING otrzymały nagrody w następujących kategoriach:

„Zhakowany koncert w Roblox”:

  • złoto w kategorii „Innowacje w Komunikacji, Content/ Entertainment”;
  • złoto w kategorii „Innowacje w Komunikacji, Event & Instalacja”;
  • srebro w kategorii „Innowacje w mediach, Touchpoint”.

 „Ja w przyszłości” powered by AI&ING:

  • srebro w kategorii „Innowacje w Komunikacji, Still & Motion picture”;
  • srebro w kategorii „Innowacje w Komunikacji, Digital & Interactive”;
  • srebro w kategorii „Innowacje w Komunikacji, Tech”;
  • srebro w kategorii „Innowacje w Komunikacji, Content/ Entertainment”.

ING Bank Śląski otrzymał również główną nagrodę Reklamodawca Roku.

Projekty realizowane we współpracy z agencjami Gong i Game Changer oraz domem mediowym Media Hub.

Konkurs Innovation jest organizowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i jest przeznaczony dla projektów z obszaru biznesu, mediów i komunikacji wyznaczających nowe kierunki w tych obszarach. Innovation nagradza przede wszystkim nieszablonowość rozwiązań. Głównym kryterium jest zmiana i potencjał jej oddziaływania w przyszłości.

Źródło: ING