ING Życie piąty raz wyróżnione jako „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa”

ING Życie potwierdza swoją czołową pozycję w gronie obecnych na polskim rynku firm ubezpieczeniowych. W konkursie „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa 2014” organizowanym przez „Gazetę Bankową” ponownie uplasowało się na podium w kategorii ubezpieczeń na życie.


Ranking miesięcznika „Gazeta Bankowa” ma na celu wyłonienie towarzystw ubezpieczeniowych, które realizują strategię nastawioną na jak najlepszą jakość obsługi posprzedażowej ubezpieczonych. Laureaci plebiscytu to „te firmy, dla których ubezpieczeni są najważniejsi. (…) Dzięki temu konkursowi konsumenci dowiadują się, które towarzystwa działające w Polsce dokładają starań, aby oni byli najbezpieczniejsi” – deklaruje Małgorzata Dygas na łamach Gazety Bankowej.

– Troska o Klientów stanowi integralną część DNA marki ING Życie. To dlatego nasza strategia zakłada taką organizację pracy wszystkich działów, aby ubezpieczeni, którzy otrzymali od nas konkretną obietnicę, mieli poczucie, że się z niej wywiązujemy. Ubezpieczenie na życie to produkt długoletni, w przypadku którego kluczem do dobrych relacji z Klientem jest utrzymanie dobrej obsługi. O satysfakcji posiadacza polisy nie decyduje bowiem tylko moment jej zakupu. Równie istotne są szybkość wypłaty świadczeń, kontakty z ubezpieczycielem czy sposób w jaki odpowiada on na pytania ubezpieczonego – stwierdziła Marta Maszewska-Danielewicz, Dyrektor ds. Komunikacji z Klientem w ING Życie.

W konkursie biorą udział towarzystwa działające w Polsce, które odpowiadają na ankietę przesłaną przez „Gazetę Bankową”. Konkurs opiera się na danych otrzymanych od Towarzystw Ubezpieczeniowych i Rzecznika Ubezpieczonych, a całości dopełnia zawsze ocena niezależnego jury.

W skład kapituły wchodzą eksperci rynku ubezpieczeniowego niezwiązani z żadnym z towarzystw.