Kolejne dwie organizacje przystąpiły do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Szeregi kurii marketerów wzmocnią InPost oraz VeloBank.
Bardzo cieszymy się z dołączenia do IAA Polska dwóch nowych organizacji – InPost i VeloBank. Siła naszego stowarzyszenia rośnie wraz z reprezentacją silnych marek oraz liderek i liderów nimi zarządzających. Naszym celem jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju branży. Teraz ten głos będzie jeszcze bardziej donośny – podkreśla Dorota N. Haller, Wiceprezeska Zarządu IAA Polska, Client Solutions Director RASP, współautorka podcastu Forbes Women.
IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy jest najszerszą, najbardziej wpływową reprezentacją branży marketingowej w Polsce. To jedyna organizacja w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 180 i to grono stale się powiększa.
Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej – z poszanowaniem zasad etycznych. Kluczowe wartości dla IAA Polska to transparencja, inkluzywność i współpraca, a przede wszystkim dialog: z partnerami zewnętrznymi, ale też wewnątrz branży.
IAA Polska jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, istniejącego od 1938 roku. W Polsce działa nieprzerwanie od 1993 r.
Źródło: IAA Polska