InPost otwiera nowe oddziały

Lista miast obsługiwanych przez InPost powiększyła się o: Kęty, Andrychów, Gorlice oraz Czechowice-Dziedzice. Klienci InPost mogą korzystać z usług firmy w 78 miastach Polski poprzez sieć 1000 Punktów Obsługi Klienta, z czego 6 znajduje się w obrębie nowo powstałych oddziałów.

Spółka kieruje swoją ofertę do klientów korporacyjnych i indywidualnych. InPost jest pierwszą w Polsce firmą oferującą usługi pocztowe w całej Polsce za pośrednictwem własnych komórek organizacyjnych. Dysponuje zapleczem techniczno-logistycznym umożliwiającym prowadzenie działalności o ogólnopolskim zasięgu.

Zgodnie z prognozami rozwojowymi, do końca 2007 roku zostanie utworzonych 2500 Punktów Obsługi Klienta, a liczba przedstawicielstw wzrośnie w całym kraju do 150. Wszystkie przesyłki realizowane przez InPost są przyjmowane w Punktach Obsługi Klienta lub w siedzibie klienta i dostarczane bezpośrednio pod wskazany adres przez listonoszy InPost. Zgodnie ze standardami pracy, pod nieobecność adresata listonosze pozostawiają awizo z informacją o korespondencji do odbioru.

Rozwiązaniem autorskim wprowadzonym przez firmę jest wykorzystywanie kopert InPost przy obsłudze korespondencji. Zakup koperty jest równoznaczny z uiszczeniem opłaty za korespondencję. Korzystając z usług InPost nie ma potrzeby kupowania i naklejania znaczków pocztowych. Koperty są do nabycia w Punktach Obsługi Klienta, bądź na specjalne zamówienie są dostarczane przez ubranych w charakterystyczne żółte kamizelki listonoszy InPost we wskazane miejsce.