InPost Pay ma już 3 miliony użytkowników

Już 3 mln użytkowników korzysta z usługi InPost Pay, która łączy płatność i dostawę za pomocą jednego przycisku – dostępnego zarówno na karcie produktu, jak i w koszyku. Do InPost Pay stale dołączają znane marki – a obecnie usługa dostępna jest dla klientów m.in. Ochnik, Ryłko, DeeZee, Komputronik, XGSM, North, Gandalf, Tania Książka, Tantis, Matfel, eZebra, eMelissa, Tagomago czy Duży Ben.

Opis wygenerowany automatycznieInPost Pay zwiększa konwersję zakupową i obniża liczbę porzuconych koszyków nawet o 30-70% w zależności od branży, a dodatkowo pomaga w zdobywaniu nowych klientów. Blisko 85% użytkowników InPost Pay stanowi nową grupę klientów dla partnerów e-commerce – spośród milionów korzystających z usług InPost. InPost Pay umożliwia łatwą integrację z popularnymi platformami open source dla sklepów internetowych – PrestaShop, WooCommerce, Magento.

– InPost Pay to dużo więcej niż płatność – to cały proces w jednym przycisku. Wszystkie etapy zakupów, koszyki z różnych sklepów, płatności, dostawy, statusy i powiadomienia są w jednej aplikacji – InPost Mobile. Wdrożenie usługi InPost Pay w sklepie internetowym skraca ścieżkę zakupową – bo klienci rejestrują się tylko raz i kupują w wielu sklepach bez logowania, mają zapamiętaną ulubioną formę płatności i dostawy. Co więcej, jeśli klient porzuci koszyk – przypomnimy mu o tym. InPost Pay odpowiada na potrzebę e-shoppera, tj. minimum formalności, szybkie i intuicyjne zakupy. Usługa InPost Pay jest skierowana do wszystkich klientów indywidualnych i biznesowych, którzy chcą jeszcze szybciej i wygodniej robić zakupy online. W szczególności do klientów, którzy preferują zakupy bez logowania, jako ‘gość’. Nasza usługa pomoże im uniknąć wypełniania długich formularzy takich zakupów i zrobi to „za nich”, skracając cały proces do niezbędnego minimum – podkreśla Szymon Wałach, wiceprezes zarządu ds. digital i strategii InPost.

InPost Pay oferuje najpopularniejsze metody płatności – takie, jak płatności kartą VISA i Mastercard w tym, Google Pay czy Apple Pay oraz BLIK. Użytkownik łatwo może także wybrać najbardziej dogodną formę dostawy – do maszyny Paczkomat®, punktu PUDO lub kurierem.

InPost Pay skraca proces zakupowy do kilkudziesięciu sekund, zachowując przy tym możliwość cross-sellu oraz lojalizacji klientów przez sprzedającego. InPost Pay oferuje prosty, jedno-klikowy proces zakupowy, który eliminuje główne trudności e-commerce w Polsce. Aplikacja automatycznie zaproponuje preferowaną formę dostawy oraz metodę płatności – wystarczy podać je tylko raz podczas rejestracji. Dodatkowo, wszystkie informacje dotyczące zamówień będą dostępne w jednym miejscu.

Źródło: InPost