„Wydatki instytucji finansowych na reklamy w pierwszej połowie tego roku wzrosły w porównaniu z pierwszym półroczem 2007 roku o blisko połowę. Jak wynika z danych firmy Expert-Monitor, do których dotarł ‚Parkiet’, tym razem sięgnęły 787 mln zł. W ujęciu kwotowym w największym stopniu wydatki zwiększyły banki, w ujęciu procentowym – ubezpieczyciele.”, informuje gazeta.
„450,3 mln zł – tyle łącznie wydały banki na działalność reklamową w pierwszych sześciu miesiącach tego roku. W analogicznym okresie minionego roku było to 321,7 mln zł. Najchętniej reklamowano depozyty […]. Drugą pozycję wzestawieniu zajął Bank Zachodni WBK, który wydał 38,7 mln zł. Po pierwszym półroczu 2007 r. uplasował się na trzeciej pozycji z wynikiem znacznie mniejszym – 24,7 mln zł.Trzecia lokata wzestawieniu przypadła w tym roku PKO BP. W sześć miesięcy bank wydał na reklamę 37,3 mln zł.”, pisze „Parkiet”.
„W tym roku branża ubezpieczeniowa na działalność reklamową przeznaczyła 192,9 mln zł […]. Pierwsze miejsce w rankingu największych reklamodawców zarówno w pierwszej połowie tego, jak i zeszłego roku przypada firmie Axa-Ubezpieczenia, czyli spółce działającej w segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych. W tym roku wydała 42,4 mln zł. W okresie od stycznia do czerwca 2007 r. było to 28,6 mln zł.”, informuje dziennik.
Więcej na ten temat w „Parkiecie”.