Internauci wybierają kampanię PR dziesięciolecia

Związek Firm Public Relations, organizator konkursu Złote Spinacze ogłosił plebiscyt na najlepszą kampanię PR nagrodzoną w ostatnich 9. edycjach konkursu. Wybór projektu, który zdobędzie to miano będzie należeć do Internautów. Głosowanie rozpocznie się w 23 października, a projekty prezentowane będą na specjalnie przygotowanej platformie dostępnej na http://www.zlotespinacze.pl/glosuj.

Do Plebiscytu zostało zgłoszonych 21 projektów, które w latach 2003-2011 zdobyły statuetkę Złotego Spinacza. Podmioty zgłaszające zwycięskie projekty przygotowały krótki opis i prezentację, która przybliży zakres działań podjętych przy realizacji kampanii. Statuetkę Złotego Spinacza otrzyma ten projekt , który uzyska największą liczbę głosów Internautów.

Każda osoba może oddać 1 głos na wybraną przez siebie kampanię. Głosujący może zagłosować na więcej niż jeden projekt. Wśród głosujących zostaną rozlosowane nagrody: zaproszenie na galę finałową konkursu lub książki wydane przez Związek Firm Public Relations.

Celem Plebiscytu jest nie tylko pokazanie zwycięskich projektów PR nagrodzonych w konkursie ZFPR w latach 2003-2011, ale również promowanie najwyższych standardów przy realizacji kampanii komunikacyjnych. Chcielibyśmy, by decyzję o najlepszej kampanii dziesięciolecia podjęli tym razem Internauci – mówi Joanna Delbar, wiceprezes ZFPR, jurorka konkursu Złote Spinacze.

Statuetka dziesięciolecia konkursu Złote Spinacze zostanie wręczona zwycięzcy Plebiscytu podczas Gali finałowej Złotych Spinaczy 2012, która odbędzie się w 16 listopada Hotelu InterContinental w Warszawie.

Harmonogram:

Regulamin Plebiscytu jest dostępny na www.zlotespinacze.pl/glosuj.

/Związek Firm Public Relations