Związek Firm Public Relations, organizator konkursu Złote Spinacze ogłosił plebiscyt na najlepszą kampanię PR nagrodzoną w ostatnich 9. edycjach konkursu. Wybór projektu, który zdobędzie to miano będzie należeć do Internautów. Głosowanie rozpocznie się w 23 października, a projekty prezentowane będą na specjalnie przygotowanej platformie dostępnej na http://www.zlotespinacze.pl/glosuj.
Do Plebiscytu zostało zgłoszonych 21 projektów, które w latach 2003-2011 zdobyły statuetkę Złotego Spinacza. Podmioty zgłaszające zwycięskie projekty przygotowały krótki opis i prezentację, która przybliży zakres działań podjętych przy realizacji kampanii. Statuetkę Złotego Spinacza otrzyma ten projekt , który uzyska największą liczbę głosów Internautów.
Każda osoba może oddać 1 głos na wybraną przez siebie kampanię. Głosujący może zagłosować na więcej niż jeden projekt. Wśród głosujących zostaną rozlosowane nagrody: zaproszenie na galę finałową konkursu lub książki wydane przez Związek Firm Public Relations.
Celem Plebiscytu jest nie tylko pokazanie zwycięskich projektów PR nagrodzonych w konkursie ZFPR w latach 2003-2011, ale również promowanie najwyższych standardów przy realizacji kampanii komunikacyjnych. Chcielibyśmy, by decyzję o najlepszej kampanii dziesięciolecia podjęli tym razem Internauci – mówi Joanna Delbar, wiceprezes ZFPR, jurorka konkursu Złote Spinacze.
Statuetka dziesięciolecia konkursu Złote Spinacze zostanie wręczona zwycięzcy Plebiscytu podczas Gali finałowej Złotych Spinaczy 2012, która odbędzie się w 16 listopada Hotelu InterContinental w Warszawie.
Harmonogram:
- 23 października – 12 listopada 2012 roku (do 24:00) głosowanie Internautów
- 16 listopada 2012 roku ogłoszenie wyników Plebiscytu podczas gali finałowej 10.edycji Konkursu Złote Spinacze i wręczenie statuetki.
Regulamin Plebiscytu jest dostępny na www.zlotespinacze.pl/glosuj.
/Związek Firm Public Relations