Janmedia zwiększa efektywność serwisów ING Banku Śląskiego

W trakcie trzech projektów zbadano serwis WWW INGBank.pl, serwis

transakcyjny ING BankOnLine oraz sprzedażowe serwisy Banku na

portalach. Celem badań było określenie, w jaki sposób można zwiększyć

użyteczność i efektywność serwisów.

W przypadku serwisu WWW oraz serwisów na portalach głównym celem

było wygenerowania zaleceń pozwalających na poprawę efektywności

sprzedaży. W przypadku systemu transakcyjnego skupiono się na

polepszeniu wygody i intuicyjności korzystania z systemu elektronicznej

bankowości.

Prace prowadzone w dwóch zespołach przebiegały równolegle i

opierały się na bardzo intensywnej komunikacji z klientem. W jej wyniku

udało się zrealizować projekt w zakładanych ramach czasowych i z

zachowaniem wysokiej jakości pracy.

ING Bank Śląski

dołączył tym samym do grona klientów Janmedia. Agencja wcześniej

pracowała dla takich klientów z branży finansowej jak: LUKAS Bank,

Pekao S.A., Bank Światowy, Euronet Worldwide, Gener
ING Bank

Śląski dołączył tym samym do grona klientów Janmedia. Agencja wcześniej

pracowała dla takich klientów z branży finansowej jak: LUKAS Bank,

Pekao S.A., Bank Światowy, Euronet Worldwide, Generali.