W trakcie trzech projektów zbadano serwis WWW INGBank.pl, serwis
transakcyjny ING BankOnLine oraz sprzedażowe serwisy Banku na
portalach. Celem badań było określenie, w jaki sposób można zwiększyć
użyteczność i efektywność serwisów.
W przypadku serwisu WWW oraz serwisów na portalach głównym celem
było wygenerowania zaleceń pozwalających na poprawę efektywności
sprzedaży. W przypadku systemu transakcyjnego skupiono się na
polepszeniu wygody i intuicyjności korzystania z systemu elektronicznej
bankowości.
Prace prowadzone w dwóch zespołach przebiegały równolegle i
opierały się na bardzo intensywnej komunikacji z klientem. W jej wyniku
udało się zrealizować projekt w zakładanych ramach czasowych i z
zachowaniem wysokiej jakości pracy.
ING Bank Śląski
dołączył tym samym do grona klientów Janmedia. Agencja wcześniej
pracowała dla takich klientów z branży finansowej jak: LUKAS Bank,
Pekao S.A., Bank Światowy, Euronet Worldwide, Gener ING Bank
Śląski dołączył tym samym do grona klientów Janmedia. Agencja wcześniej
pracowała dla takich klientów z branży finansowej jak: LUKAS Bank,
Pekao S.A., Bank Światowy, Euronet Worldwide, Generali.