Jednolita strategia komunikacyjna Grupy WARTA i Kredyt Banku

Wprowadzone analogiczne struktury organizacyjne i zbieżny zakres zadań we wszystkich spółkach dają możliwość wspólnej realizacji celów.

Rzecznikiem prasowym Kredyt Banku i WARTY jest Monika Nowakowska, jednocześnie dyrektor Biura PR Kredyt Banku i dyrektor Biura PR majątkowej i życiowej WARTY.

Zmiany są wynikiem przyjętej w ubiegłym roku przez bank i ubezpieczyciela wspólnej strategii pełnego wdrożenia koncepcji bancassurance i co się z tym łączy, decyzji o integracji określonych, wspólnych obszarów działania. Zintegrowanie jednostek niezwiązanych bezpośrednio ze specyfiką prowadzonej przez firmy działalności – m.in. administracji, kadr, zarządzania nieruchomościami, dystrybucji, marketingu ma na celu zwiększenie efektu synergii. Ma zapewnić również większą skuteczność

i efektywność działań oraz oszczędności finansowe.

Sprawne wdrożenie takich rozwiązań wymaga prowadzenia przez obie firmy jednolitej komunikacji, niosącej spójny przekaz. Ma temu służyć integracja Biur Public Relations Kredyt Banku i WARTY.

Do zadań biur należy m.in. zarządzanie komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną, w tym koordynacja kontaktów z mediami, przygotowanie i realizacja kampanii informacyjnych, opracowanie i realizacja polityki sponsorskiej oraz działań z obszaru odpowiedzialności społecznej zarówno dla Grupy WARTA i Kredyt Banku.