Pierwsza edycja „Pożyczki od ręki” została zrealizowana w ubiegłym roku i spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem. Just pracuje dla Banku BPH od 2003 roku. W tym czasie przeprowadzono skuteczną kampanię rebrandingową, a Bank pod nową nazwą Bank BPH umocnił swoją pozycję na rynku.
Znajomość nowej marki szybko osiągnęła poziom 18%, co stanowi o 5% więcej niż poziom rozpoznawalności obu Banków przed połączeniem, a zysk brutto Banku za 2004 rok przekroczył 1 mld. Sprzedaż kredytów mieszkaniowych, wsparta dwiema silnymi kampaniami, wzrosła o 15,5% i spowodowała umocnienie Banku BPH na drugiej pozycji w tej kategorii. Wartość udzielonych pożyczek hipotecznych wzrosła o 48%. Dzięki prowadzonemu aktywnie cross selingowi, również liczba rachunków bieżących wzrosła o 10%. Spektakularnym sukcesem była kampania kart kredytowych, po której nastąpił wzrost liczby wydanych kart z 97 do 258 tysięcy! Pełnym sukcesem zakończyło się również wsparte kampanią prasową oraz eventami, wprowadzenie na rynek systemu bankowości internetowej Businessnet. Współpraca między Bankiem BPH i Just została w 2005 roku przedłużona.