Pierwsza edycja „Pożyczki od ręki” została zrealizowana w ubiegłym roku i spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem. Just pracuje dla Banku BPH od 2003 roku. W tym czasie przeprowadzono skuteczną kampanię rebrandingową, a Bank pod nową nazwą Bank BPH umocnił swoją pozycję na rynku.
Znajomość nowej marki szybko osiągnęła poziom 18%, co stanowi o 5% więcej niż poziom rozpoznawalności obu Banków przed połączeniem, a zysk brutto Banku za 2004 rok przekroczył 1 mld. Sprzedaż kredytów mieszkaniowych, wsparta dwiema silnymi kampaniami, wzrosła o 15,5% i spowodowała umocnienie Banku BPH na drugiej pozycji w tej kategorii. Wartość udzielonych pożyczek hipotecznych wzrosła o 48%. Dzięki prowadzonemu aktywnie cross selingowi, również liczba rachunków bieżących wzrosła o 10%. Spektakularnym sukcesem była kampania kart kredytowych, po której nastąpił wzrost liczby wydanych kart z 97 do 258 tysięcy! Pełnym sukcesem zakończyło się również wsparte kampanią prasową oraz eventami, wprowadzenie na rynek systemu bankowości internetowej Businessnet. Współpraca między Bankiem BPH i Just została w 2005 roku przedłużona.
Sprawdź także:
18.11.2024 (17:26)
– informacja prasowa
60 proc. Polaków nie zabezpieczyło finansowo bliskich na wypadek swojej śmierci
Tylko co szósta osoba w wieku emerytalnym sporządziła testament. Polacy często nie widzą takiej potrzeby lub nie …
18.11.2024 (17:22)
– informacja prasowa
Revolut dodał w aplikacji płatności BLIKIEM
Revolut, globalna aplikacja finansowa, z której korzysta ponad 45 milionów klientów na świecie i europejski bank, …
18.11.2024 (17:16)
– informacja prasowa
Mastercard wraz z partnerami rozszerza dostępność Click to Pay w polskich e-sklepach
Warszawa, 18 listopada 2024 r. – Click to Pay, czyli nowy, globalny standard płatności kartą w internecie, jest …
18.11.2024 (17:14)
– informacja prasowa
mBank jako pierwszy w Polsce emituje rynkowe obligacje AT1
1,5 mld zł pozyskane z pionierskiej emisji obligacji zasili kapitały mBanku, co pozwoli udzielać kolejnych …
15.11.2024 (13:26)
– informacja prasowa
Credit Agricole wprowadza do oferty kredyt gotówkowy z mechanizmem obniżania oprocentowania
Bank Credit Agricole wprowadza do oferty „Kredyt gotówkowy na zielone cele”. Nowy produkt przeznaczony jest dla …
15.11.2024 (12:54)
– informacja prasowa
ING inwestorem w sekurytyzacji przeprowadzonej przez Europejski Fundusz Leasingowy
To jedna z największych tego typu transakcji na polskim rynku w ostatnich latach a łączna kwota pozyskanego …