Celem kampanii jest budowanie jakościowej przewagi oferty PZU i potwierdzenie niekwestionowanej pozycji lidera, tego największego polskiego ubezpieczyciela.
W spocie występuje dwójka dziennikarzy – doskonale wszystkim znany autor szeregu programów i ekspert motoryzacyjny – Włodzimierz Zientarski oraz Maciej Zientarski, który podziela pasję ojca. Obaj panowie znani są ze swoich sympatycznych polemik na temat motoryzacji. Właśnie na takiej kanwie powstał film, który nawiązuje do stylistyki programu telewizyjnego. Jesteśmy świadkami testów, jakie zwykle przeprowadza się wyłącznie w laboratoriach technicznych. Obserwujemy spektakularne przeniesienie samochodów crashtestowych – do normalnego ruchu ulicznego.
Dzięki temu Włodzimierz Zienatrski udowadnia, że testy bezpieczeństwa przeprowadzane w studio nie mierzą wszystkiego, bo nie mierzą przecież emocji, jakie może wyzwolić w kierowcy stłuczka. Włodzimierz Zientarski, autorytet w dziedzinie motoryzacji, wie jednak, jak można je przewidzieć…
Trzydzistosekundowy spot można zobaczyć w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie i kanale Discovery, a także w kinach. Przygotowano również outdoor oraz komunikację w radiu i Internecie. Media do kampanii zaplanował dom mediowy Starlink. Just pracuje dla PZU SA od 2005 r.