„Już dwa i pół miliona klientów zaufało Providentowi” – ruszyła nowa kampania reklamowa Providenta

Reklamy pokazują także jak szybko działa Provident dzięki swoim przedstawicielom, którzy świetnie rozumieją potrzeby klientów i są na każde ich wezwanie. Firma stawia na oryginalność przekazu i właśnie rozpoczyna nową intensywną kampanię reklamową, opartą na duospotach. Pierwszy etap potrwa do 31 października.

Po raz pierwszy wyprodukowanie filmu reklamowego zostało zrealizowane w Polsce. Poprzednie kampanie powstały w kooperacji z brytyjską centralą i innymi krajami Providenta w regionie.

Zrealizowanie projektu firma powierzyła agencji reklamowej Rapp Collins, z którą na stałe współpracuje oraz polskiemu domowi produkcyjnemu Tango. Filmy wyreżyserował jeden z najlepszych i najbardziej znanych polskich twórców reklamy – Łukasz Kośmicki.

„W pierwszym etapie wykorzystamy prime time antenowy, największych stacji tj., TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN. Do emisji przygotowaliśmy tzw. duospot, czyli dwa wzajemnie uzupełniające się filmy puszczane w jednym bloku reklamowym. Jedna historia opowiadana jest z dwu perspektyw: klienta firmy (30 sekund) oraz przedstawicielki Providenta (15 sekund). Wykorzystanie duospotu jest nowym rozwiązaniem zastosowanym przez naszą firmę.” – mówi Agnieszka Walczak Chojecka, dyrektor marketingu marki Provident.

Kampania jest skierowana zarówno do potencjalnych jak i stałych klientów firmy. Spoty przedstawiają Providenta jako, wiarygodną i niezawodną instytucję finansową. Ukazują różne potrzeby materialne, na jakie klienci firmy przeznaczają pieniądze. Od podstawowych wydatków domowych, po pomoc w realizacji marzeń własnych i rodziny.

Kampania ma podwójny cel; z jednej strony wzmocnienie akcji sprzedażowej z drugiej budowanie wizerunku firmy. W reklamach przekazywane są także informacje podkreślające skalę biznesu – 2,5 miliona klientów, którzy skorzystali już z usług Providenta, 13 000 współpracujących przedstawicieli. Wyraźnie zaznaczony jest też fakt, że Provident działa przez ogólnopolską sieć placówek, z którymi współpracują przedstawiciele firmy.

Elementy kampanii zostaną wykorzystane również w innych działaniach marketingowych – ogłoszeniach w prasie, drukowanych materiałach reklamowych, listach do Klientów oraz w komunikacji w Internecie.

Filmy reklamowe dostępne do obejrzenia na stronie:

http://www.10latprovident.pl/spot2.php

Provident Polska S.A. jest częścią grupy finansowej International Personal Finance. Spółka wywodzi się z brytyjskiego Providenta, firmy o ponad 125 letniej tradycji. International Personal Finance jest notowana na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Obecnie obsługuje klientów w 6 krajach: w Polsce, w Czechach, na Słowacji, na Węgrzech w Meksyku i w Rumunii.

W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą wchodzącą w skład International Personal Finance. Firma specjalizuje się w udzielaniu szybkich pożyczek z opcją obsługi w domu klienta i oferuje produkty finansowe: Provident, Mandarynka i Rapida. Usługi Providenta są dostępne w całej Polsce.

Provident jest członkiem-założycielem Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych, Konfederacji Pracodawców Polskich, Konfederacji Pracodawców Prywatnych „Lewiatan”, partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu, członkiem Centrum Wolontariatu oraz patronem Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej. Firma angażuje się w szereg inicjatyw społecznych, m.in. prowadzi program wolontariatu pracowniczego „Tak! Pomagam”.