Już ponad 200 tysięcy kart partnerskich Citibank-BP

„Nasze doświadczenie w połączeniu z atrakcyjną ofertą programu lojalnościowego BP partnerclub – procentuje. Program Citibank-BP jest największym programem partnerskim kart kredytowych. Tak duża popularność tej karty to także sukces innowacyjnego podejścia banku oraz BP do sprzedaży” – podkreśla Waldemar Jarek, Dyrektor Departamentu Kart Kredytowych w Citi Handlowy.

Karta kredytowa Citibank-BP wydawana jest wspólnie z partnerem BP Polska. Posiadacze takiej karty mogą korzystać ze wszystkich udogodnień, jakie daje im karta kredytowa Citibank i jednocześnie mogą otrzymać nagrody w programie lojalnościowym BP partnerclub.

„Nasza karta Citibank-BP pozwala zbierać punkty w programie lojalnościowym BP. Premiowane są wszystkie zakupy kartą, nie tylko te dokonywane na stacji”, tłumaczy Waldemar Jarek. Za każde 5 zł wydane na zakupy przy użyciu karty Citibank-BP klienci otrzymują 1 punkt w programie BP partnerclub. Na stacjach BP klienci nagradzani są podwójnie. Zbierają punkty zarówno za towary lub usługi premiowane na stacji BP jak i za każde wydane 5 zł. Co więcej, posiadacze Motokarty objęci są ofertą, w której myjnia oferowana jest za pół ceny, a kawa z Wild Bean Caffe za zaledwie 2 złote. Dodatkowo, posiadacze kart Citibank-BP mają zagwarantowany bezpłatny udział w programie MotoVIP, który obejmuje przydatne kierowcy usługi, czyli pomoc techniczną, usługę organizacyjno rezerwacyjną w serwisach i pomoc informacyjną.

Na początku roku bank we współpracy z BP rozpoczął wspólną kampanię promocyjną zachęcająca do ubiegania się o Motokartę Citibank-BP oraz do rejestracji w programie lojalnościowym BP partnerclub. W ramach kampanii przedstawiciele banku prowadzą aktywną sprzedaż karty na ponad 140 stacjach BP.

W I kwartale 2008 roku Citi Handlowy pozyskał prawie 68 tysięcy nowych kart kredytowych Citibank. Tym samym liczba kart kredytowych Citibank wydanych przez bank wzrosła do ponad 866 tys. Kluczową rolę w pozyskaniu nowych klientów odegrały karty partnerskie. Spośród nowych posiadaczy ponad 83% zdecydowało się na jedną z kart partnerskich – Citibank-Plus, Citibank-BP, Citibank-Elle lub Citibank-LOT.