K2 i PZU o życiu na 100 %

Grupa PZU  realizuje od kilku miesięcy program „Życie na 100%”, który jest platformą komunikacyjną dla wszystkich obszarów związanych z szeroko rozumianym oszczędzaniem i inwestowaniem. Ważnym jej elementem jest specjalnie stworzona przez zespół K2 strona internetowa www.zyciena100procent.pl, na której potencjalni i stali klienci PZU znajdą informacje dotyczące długoterminowego oszczędzania oraz inwestowania.

O zawartość merytoryczną serwisu dba agencja Lighthouse Consultants oraz eksperci PZU.
Oprócz materiałów edukacyjnych, prowadzących krok po kroku przez świat finansów, strona  oferuje porady eksperckie, symulacje, a także ciekawostki socjologiczne tworzone w oparciu o wyniki badań i sondy. Dodatkowo, odwiedzający stronę mogą sprawdzić, jak swoją przyszłość planują znane osoby, w tym Martyna Wojciechowska, Anna Maria Jopek, Marcin Kydryński oraz  czym jest dla nich życie na 100%.

Ponadto od wiosny br. realizowane są działania social media, w ramach których prowadzona jest aktywna moderacja profilu w serwisie Facebook (http://www.facebook.com/zyciena100procent). W ciągu ostatnich miesięcy przygotowano tam m.in. specjalną aplikację „100 % mojego życia” wykorzystującą Google Maps, która pozwala zaznaczyć na mapie swoje miejsca w życiu: to obecne/ za 10 lat/ na emeryturze i podejrzeć ścieżki życiowe znajomych. Na stronie, przy współpracy agencji Lighthouse Consultants, prowadzone są również działania z udziałem twarzy kampanii. W czerwcu trwała akcja „Tydzień z Martyną” – przez 5 dni gościem strony była Martyna Wojciechowska, która publikowała treści na stronie, odpowiadała na pytania użytkowników oraz wzięła udział w godzinnym czacie. W ramach aktywności na Facebook w lipcu realizowane są kolejne atrakcje z udziałem Anny Marii Jopek i Marcina Kydryńskiego. Strona skupia już 5 000 osób.

W czerwcu uruchomiono kampanię dla PZU OFE, której celem było zwrócenie uwagi młodych osób wkraczających w świat pracy, jak ważna jest samodzielnie podjęta decyzja dotycząca wyboru drugiego filaru. W ramach kampanii w serwisie Facebook została  utworzona aplikacja – „Ofeusza badania zjawisk niepewnych”, za pomocą której  użytkownicy mogli m.in. wylosować niepewność na dziś, dodać własne zjawisko niepewne i zawalczyć o jedną z nagród (iPady, iPhone’y 3GS oraz bony do Empiku). Na stronie aplikacji (http://www.facebook.com/ofeusz) prowadzony był także blog Ofeusza oraz podtrzymywane były relacje z użytkownikami aplikacji. W ciągu niecałego miesiąca z aplikacji skorzystało blisko 5 000 osób, a stronę / bloga Ofeusza „polubiło” blisko 2 000.

K2 i ACR wykonuje obsługę stałą dla Grupy PZU od lipca 2009 r. W ramach współpracy prowadzona jest obsługa kampanii taktycznych, wizerunkowych, a także produktowych,
z uwzględnieniem budowy serwisu www, działań WOMM i social media.

Źródło: K2 Internet SA