Kampania wizerunkowa ENEL-MED we współpracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi

Centrum Medyczne ENEL-MED zacieśnia współpracę z towarzystwami ubezpieczeniowymi. W ramach wspólnych działań, firma wraz z czterema towarzystwami ubezpieczeniowymi Allianz, INTER Polska, Signal Iduna oraz UNIQA rozpoczęła pierwszą outdoorową kampanię wizerunkową.

Majowa kampania obejmuje billboardy w czterech miastach: Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Łodzi. Głównym przekazem działań jest efektywność współpracy Centrum Medycznego ENEL-MED z towarzystwami ubezpieczeniowymi, za pośrednictwem których oferowana jest opieka medyczna na terenie całej Polski.

Liczba pacjentów ubezpieczeniowych, wybierających ENEL-MED spośród pozostałych placówek, z których usług mogą korzystać, z roku na rok systematycznie rośnie. Same towarzystwa ubezpieczeniowe również bardzo pozytywnie oceniają współpracę z Centrum oraz podkreślają wysoką jakość usług, oferowanych ich klientom. – Z naszych doświadczeń wynika, że placówki medyczne są pierwszym sprawdzianem jakości ubezpieczenia zdrowotnego. ENEL-MED to miejsce, w którym klient – w momencie korzystania z usługi medycznej – ma poczucie dobrze zainwestowanych pieniędzy – przyznaje Katarzyna Walczak, Dyrektor Biura Marketingu i PR TU INTER Polska. Podkreśla też, że to właśnie podczas współpracy z takimi firmami jak ENEL-MED, towarzystwo budowało świadomość społeczną w zakresie jednego z pierwszych na rynku ubezpieczeń zdrowotnych Vision.

Wśród korzyści dla klientów polisy, wybierających opiekę medyczną w ENEL-MED,  Renata Ptak, Ekspert ds. ubezpieczeń zdrowotnych w UNIQA, wymienia: kompleksowy poziom opieki medycznej, nielimitowany dostęp do lekarzy specjalistów, możliwość zapisywania się do wszystkich przychodni przez Call Center, a także rezerwacje on-line, które umożliwiają wizyty bez oczekiwania i kolejek, w komfortowych warunkach.


Centrum Medyczne ENEL-MED wchodzi też w skład sieci partnerskich placówek medycznych SIGNAL IDUNA. – Cztery lata współpracy to wystarczający czas, aby upewnić się, że serwis świadczony przez ENEL-MED dla naszych klientów jest na wysokim poziomie. Dlatego naszą współpracę będziemy kontynuować na terenie całego kraju – zapowiada Sylwia Mikiel, Dyrektor Biura Marketingu i PR w polskich spółkach SIGNAL IDUNA.  

– Bardzo cieszą nas wysokie notowania wśród towarzystw ubezpieczeniowych, a przede wszystkim wśród samych ubezpieczonych, którzy stanowią znakomite dopełnienie portfela naszych pacjentów abonamentowych – mówi Jacek Rozwadowski, Dyrektor Zarządzający ENEL-MED.  

Źródło: ENEL-MED