Katarzyna Jóźwik nową Dyrektor Marketingu w LINK4

Katarzyna Jóźwik została nową Dyrektor Pionu Marketingu w LINK4 odpowiedzialną za wsparcie ambitnych planów rozwoju biznesu.

Będzie odpowiadać za strategię marketingową spółki, w tym zarządzanie marką, doświadczeniem klienta w relacjach z LINK4 i jego partnerami, jak również za rozwój sprzedaży direct oraz w ramach B2B. Będzie także wspierać kolejne innowacyjne projekty z jakich słynie LINK4.

Katarzyna Jóźwik jest absolwentką Marketingu i Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Ma blisko 20-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze rozwoju biznesu i marketingu globalnych firm FMCG oraz instytucji finansowych, banków oraz firm z rynku pozabankowego.

W swojej dotychczasowej pracy była odpowiedzialna za budowanie strategii marketingowych, rozwój marek, rozwój oferty produktowej i kanałów dystrybucji. Przed LINK4 pracowała niemal 5 lat w Provident Polska, wspierając rynek polski i litewski. Przedtem była Dyrektorem Marketingu i Produktów w Deutsche Bank, wcześniej zaś Product Managerem i Direct Marketing Managerem oraz Micromarketing Head w Citibank.

LINK4