Katarzyna Szerling awansowała na stanowisko Dyrektora Pionu Marketingu Provident Polska. Będzie odpowiedzialna za całą strategię marketingową spółki.
Rozwijając produkty, dostosowujemy je do jak najbardziej zróżnicowanych oczekiwań naszych klientów. Obecnie mogą oni wybrać spłatę w ratach tygodniowych lub miesięcznych, uwolnić się od chwilówek dzięki pożyczce konsolidacyjnej, czy finansować bieżące potrzeby swojego mikroprzedsiębiorstwa dzięki specjalnej Pożyczce dla Firm. Ostatnią wprowadzoną przez nas nowością jest pożyczka z „Szybką Premią”, dzięki której już po miesiącu spłacania zobowiązania można otrzymać nawet do 1000 zł premii –mówi Katarzyna Szerling, Dyrektor Pionu Marketingu Provident Polska.
Pracę w Providencie rozpoczęła w kwietniu 2013 r. Ma wieloletnie doświadczenie
w tworzeniu strategii marketingowych, zarządzaniu marką oraz segmentami klientów, sprzedaży produktów finansowych, rozwoju nowych obszarów biznesowych, które zdobywała m.in. w Direct Group Bertelsmann i Kredyt Banku. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Przed nami nowe wyzwania, a mocno rozbudowana oferta produktowa w poprzednim roku czeka na swoją kontynuację i nowe rozwiązania. W strategii na 2015 r. kierujemy się ku innowacyjności, dlatego teraz stawiamy na rozwiązania digitalowe – dodaje Katarzyna Szerling.