Kolejny rekord sprzedaży PZU Życie

Na koniec maja 2006 r. dynamika wzrostu sprzedaży w PZU Życie w 2006 roku wyniosła ok. 44 proc. w porównaniu do roku ubiegłego (po pierwszym kwartale wyniosła 27,8%). Dla porównania wzrost sprzedaży w PZU Życie w całym 2005 r. wyniósł 11 proc., w stosunku do 7 proc. w 2004 r. Oznacza to, że życiowa spółka Grupy PZU zebrała tylko w ciągu pięciu miesięcy 1 mld zł składki więcej niż w tym samym okresie 2005 r.

Najszybciej rosła sprzedaż produktów bancassurance i produktów indywidualnych, głównie dzięki nowym produktom i ofertom sprzedażowym. Sprzedaż ubezpieczeń grupowych znacznie przekroczyła plan.

Na podkreślenie zasługuje fakt, iż dynamika wzrostu nowej sprzedaży przez sieć agencyjną mierzona składką z nowozawartych ubezpieczeń indywidualnych wyniosła ok. 210 proc. w stosunku do tego samego okresu w 2005 r.

Wzrost sprzedaży to również wynik akcji marketingu bezpośredniego, którą PZU Życie przeprowadził w marcu br. Mailing skierowany do prawie 1,6 mln klientów kontynuujących ubezpieczenie grupowe dotyczył oferty ubezpieczenia NW.

– Była to jedna z największych akcji direct marketingowych na polskim rynku finansowym, a jej wynik przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania – mówi Krzysztof Rosiński. – Aż 29,48 proc. klientów odpowiedziało na naszą ofertę pozytywnie, przystępując do ubezpieczenia. Na świecie za sukces uważa się wyniki rzędu 5-10 proc.