Konkurs Banku Millennium na YouTube

Bank Millennium rozpoczyna niestandardową promocję Konta Internetowego. Konkurs, w którym do wygrania są nagrody o łącznej wartości ponad 180 tys. zł, organizowany jest wspólnie z YouTube.

10 maja 2010 r. rozpoczął się konkurs dla Internautów, dotyczący przygotowania krótkiego filmu promującego nowe Konto Internetowe Banku Millennium. Jest to pierwszy oficjalny konkurs realizowany w Polsce na YouTube – wszystkie działania towarzyszące konkursowi będą odbywały się za pośrednictwem kanału www.youtube.com/180tysiecy. Do wygrania są interesujące nagrody o łącznej wartości ponad 180 tysięcy złotych – w tym samochód BMW serii 1 Coupé oraz 4 nagrody pieniężne.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy w okresie od 10 maja do 6 czerwca 2010 r. zgłosić za pośrednictwem kanału www.youtube.com/180tysiecy pracę konkursową, promującą Konto Internetowe Banku Millennium. Praca powinna spełniać warunki opisane na stronie konkursu www.youtube.com/180tysiecy.

8 czerwca 2010 r. zbierze się jury konkursu, w którym zasiądą eksperci z dziedziny reżyserii, marketingu i reklamy. Spośród nadesłanych filmów jury wybierze 15 finałowych prac, na które Internauci będą mogli oddawać głosy między 10 i 20 czerwca. 22 czerwca 2010 r. poznamy laureatów konkursu, w tym zwycięzcę, który otrzyma luksusowy samochód BMW serii 1 Coupé.


Charakterystyka Konta Internetowego w Banku Millennium:

Promocja będzie komunikowana w stacjach telewizyjnych oraz wspierana kampanią w wyszukiwarce i sieci partnerskiej Google. Przygotowany został także film reklamowy do Internetu, w którym wystąpił Hubert Urbański, znany z wcześniejszych kampanii Banku Millennium.

Źródło: Bank Millennium