Bank Millennium rozpoczyna niestandardową promocję Konta Internetowego. Konkurs, w którym do wygrania są nagrody o łącznej wartości ponad 180 tys. zł, organizowany jest wspólnie z YouTube.
10 maja 2010 r. rozpoczął się konkurs dla Internautów, dotyczący przygotowania krótkiego filmu promującego nowe Konto Internetowe Banku Millennium. Jest to pierwszy oficjalny konkurs realizowany w Polsce na YouTube – wszystkie działania towarzyszące konkursowi będą odbywały się za pośrednictwem kanału www.youtube.com/180tysiecy. Do wygrania są interesujące nagrody o łącznej wartości ponad 180 tysięcy złotych – w tym samochód BMW serii 1 Coupé oraz 4 nagrody pieniężne.
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy w okresie od 10 maja do 6 czerwca 2010 r. zgłosić za pośrednictwem kanału www.youtube.com/180tysiecy pracę konkursową, promującą Konto Internetowe Banku Millennium. Praca powinna spełniać warunki opisane na stronie konkursu www.youtube.com/180tysiecy.
8 czerwca 2010 r. zbierze się jury konkursu, w którym zasiądą eksperci z dziedziny reżyserii, marketingu i reklamy. Spośród nadesłanych filmów jury wybierze 15 finałowych prac, na które Internauci będą mogli oddawać głosy między 10 i 20 czerwca. 22 czerwca 2010 r. poznamy laureatów konkursu, w tym zwycięzcę, który otrzyma luksusowy samochód BMW serii 1 Coupé.
Charakterystyka Konta Internetowego w Banku Millennium:
- Bezpłatne prowadzenie konta,
- Bezpłatne przelewy wewnętrzne oraz zewnętrzne przez Internet,
- Karta debetowa Maestro® PayPass™ ze zwrotem 1% wartości transakcji bezgotówkowych,
- Dostęp do systemu bankowości internetowej Millenet, wyróżnionego prestiżowymi nagrodami (najlepszy system bankowości internetowej w Polsce wg magazynu Global Finance)
- Bezpłatny dostęp do obsługi konta przez telefon (TeleMillennium) i Internet (Millenet),
- Bezpłatne definiowanie i modyfikowanie zleceń stałych oraz płatności za rachunki,
- Bezpłatne realizowanie zleceń stałych oraz płatności za rachunki,
- Bezpłatna usługa polecenie zapłaty,
- Bezpłatne wypłaty z bankomatów Banku Millennium,
- Wypłaty z bankomatów BZ WBK oraz Cash4you – 1 zł.
Promocja będzie komunikowana w stacjach telewizyjnych oraz wspierana kampanią w wyszukiwarce i sieci partnerskiej Google. Przygotowany został także film reklamowy do Internetu, w którym wystąpił Hubert Urbański, znany z wcześniejszych kampanii Banku Millennium.
Źródło: Bank Millennium